• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • TereseA
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:27:11 följande:
    Ingen vet helt säkert. Det enda som är säkert är att Debbie är mamman till de två äldsta och en anonym donator är mamma till Blanket. Hur Michael är inblandad är det bara han och mammorna som vet. Men i hjärta och själ så är han ju barnens pappa och det är det enda som räknas
    ja precis..men den minsta barnet ä ju jättelik Michael..liknar ju Michael som liten..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Trollet Ludenben
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:28:12 följande:
    det är fortfarande overkligt det här..
    så overkligt, så tragiskt, så sorgligt och så grymt ofattbart
  • Bevabus

Aa. Det enda som gör mig förvirrad är ju att, om MJ hade varit pappan så hade barnen varit åtminstone lite mörka i hyn då han är afromamerikan...

TereseA skrev 2009-07-07 22:28:48 följande:
    ja precis..men den minsta barnet ä ju jättelik Michael..liknar ju Michael som liten..
  • Night Angel

tycker det är förjäkligt att hans far inte sagt nåt posetivt inte under cermonin heller..

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • goldensea

Vilken vacker ceremoni. När dottern höll sitt tal bröt jag ihop. Tyckte dock att det var synd att kommentatorerna på tv4 var så okunniga och respektlösa. R.I.P. MJ!

• xxmeyaxx
    TereseA skrev 2009-07-07 22:26:03 följande:
    men dem två äldsta barnen är väl inte hans biobarn?..är väl bara den yngsta som är det.Enligt Debbie el vad hon heter är dem äldsta barnen en annan hemlig donator.Annars tycker jag det är väldigt konstigt att få flera barn som är helt vita utan "svarta" drag..
    Jag tycker dom är slående lik honom.
    « Feel the magic of Meya »
  • m0e
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:26:14 följande:
    jag missar det..gubben har börjat spela på x-box Gggrrrr...
    Dags att ta fram kaveln då kanske?
    Nä, men den finns ju på youtube också Så du kan ju titta där.
  • Night Angel
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:30:44 följande:
    tycker det är förjäkligt att hans far inte sagt nåt posetivt inte under cermonin heller..
    nåt litet tal åtminstone..de visade knappt han heller på bild
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Trollet Ludenben
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:30:44 följande:
    Jag reagerade med på det.... det är ju hans son
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson