• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • vackrastarflow
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:22:11 följande:
    Värt att visa en enda sång av konserten och sen ta nyheterna.
    bättre än att avbryta minneshögtiden med reklam/nyheter iaf!
  • TereseA

men dem två äldsta barnen är väl inte hans biobarn?..är väl bara den yngsta som är det.Enligt Debbie el vad hon heter är dem äldsta barnen en annan hemlig donator.
    Annars tycker jag det är väldigt konstigt att få flera barn som är helt vita utan "svarta" drag..

Akiim är mitt liv 071004
  • beadis

jag missar det..gubben har börjat spela på x-box

Gggrrrr...

• My Lonely Heart

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:25:08 följande:

va fan?? har de tillfälligt avbrott på tv4?? hoppas de kommer igång tills det börjar igen... dangerous turnen...
    Det fortsätter 22.40
  • Trollet Ludenben
    Swanlady81 skrev 2009-07-07 22:26:17 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:25:08 följande: Det fortsätter 22.40
    *pustar ut*
  • Bevabus

Ingen vet helt säkert. Det enda som är säkert är att Debbie är mamman till de två äldsta och en anonym donator är mamma till Blanket. Hur Michael är inblandad är det bara han och mammorna som vet.

Men i hjärta och själ så är han ju barnens pappa och det är det enda som räknas

TereseA skrev 2009-07-07 22:26:03 följande:
    men dem två äldsta barnen är väl inte hans biobarn?..är väl bara den yngsta som är det.Enligt Debbie el vad hon heter är dem äldsta barnen en annan hemlig donator.Annars tycker jag det är väldigt konstigt att få flera barn som är helt vita utan "svarta" drag..
  • Jeta

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:25:08 följande:

va fan?? har de tillfälligt avbrott på tv4?? hoppas de kommer igång tills det börjar igen... dangerous turnen...
    hmmm det är ju nyheter, skulle det inte va turnén????
  • Night Angel

det är fortfarande overkligt det här..

det finns ingen väg till lyckan.den finns i ditt inre!
  • Trollet Ludenben
    Jeta skrev 2009-07-07 22:27:14 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:25:08 följande: hmmm det är ju nyheter, skulle det inte va turnén????
    jo, den fortsätter...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson