• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • vackrastarflow
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 22:51:22 följande:
    Dom har ju olika mammor. Prince Michael och Paris mamma heter ju Debbie Rowe. Och hon ÄR vit. Och de kanske helt enkelt är mer lik sin mamma än pappa här. Prince Michael II har en annan mamma, okänd. Hon kanske är mörkare? Personligen anser jag att det är bara onödiga spekulationer. Och i mina ögon kvittar det om han var deras biologiska pappa eller ej. Han var fortfarande den mannen som uppfostrade barnen till de människor de är idag. Vi vet inte mycket av dom, men bara Paris tal fick mig att tro att de är mycket fina människor.
    håller med dig till 100%. det finns en del som kanske tyder på att han inte var biopappan, men vad spelar det för roll? han var deras far.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:52:44 följande:
    vad händer där?
    bilarna har kommit fram ngnstans...vet ej vart
  • Uncia
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:52:28 följande:
    ni missar CNN edition.cnn.com/video/fb/facebook.html...
    ah ja just det, läste förut om det men glömde av det sen.

så nu är 4an på i bakgrunden och så ser jag via fb live.

tur man kan göra flera saker samtidigt hehe.
  • beadis

den är på ngn hotell...private service säger de

• Neelah

Jag hade det bra när jag gick på hans konserter. Den där uppbyggnaden mitt i publiken där stadens namn står - där satt jag under de konserter jag var på. Jag är faktiskt med på bild på konserten de visar nu... Men tyvärr fick jag aldrig se slutet på nån konsert, för vi lotsades ut till bussen innan extranumret varenda gång. Glada minnen är det iallafall. :)

Bevabus skrev 2009-07-07 22:52:32 följande:
    Det ser så kul ut med alla som svimmar på hans konserter. Snacka om ovärt att betala en massa pengar för en biljett, se MJ i en sekund och sen tuppa av o missa hela konserten
  • Night Angel
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:48:50 följande:
    ni kan inte få fram en video  där uscher sjunger på cermonin?
    frågar igen om nån missar
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Bevabus

stackarna har inte ens tagit sig igenom halva dagen...
    undra om de ska vila upp sig och sen åka till begravningen, eller om den redan varit. eller hur dem nu gör :S

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:56:13 följande:
    den är på ngn hotell...private service säger de
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:58:55 följande:
    stackarna har inte ens tagit sig igenom halva dagen... undra om de ska vila upp sig och sen åka till begravningen, eller om den redan varit. eller hur dem nu gör :S
    de ska äta lunch
  • xxmeyaxx

reklam igen!!?

« Feel the magic of Meya »
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson