• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:37:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:31:51 följande: han är feg
    vilken pappa
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:37:12 följande:

Titta bilden på alla tre barnen.. Paris, Michael Jr och Blanket.. Blanket gömmer sig bakom en bok..www.expressen.se/
    Jag märkte på den bilden att Blanket har en Barbiedocka i handen. DEt ser ut som om det är Michael Jackson :'(
  • stockrosen

Är det någon som vet var man kan se reprisen? Min man missade slutet och jag vill visa honom Paris tal till sin far...

• elinvd
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:36:54 följande:
    Aa så kan det absolut vara, undrar om vi nånsin kommer få reda på sanningen..
    Antagligen inte tyvärr.
    Don't let other people determine your future
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 22:39:19 följande:
    Är det någon som vet var man kan se reprisen? Min man missade slutet och jag vill visa honom Paris tal till sin far...

Här har du talet...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:36:54 följande:
    Aa så kan det absolut vara, undrar om vi nånsin kommer få reda på sanningen..
    Vad för sanning? OM barnen eller??
  • xxmeyaxx
    stockrosen skrev 2009-07-07 22:39:19 följande:

">

« Feel the magic of Meya »
  • Annelitan

Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med...

Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...

• beadis
    Annelitan skrev 2009-07-07 22:42:15 följande:
    Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med... Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...
    de ville ha det avskalat
  • Trollet Ludenben
    Annelitan skrev 2009-07-07 22:42:15 följande:
    Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med... Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...
    ljus och blommor saknades men annars var det väldigt fint tycker jag.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson