• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:57:05 följande:
    frågar igen om nån missar
    här

• Grönsiska

Åååh nu är det avbrott igen! så trött på TV4 och deras långa pauser för reklam och nyheter mitt i programmen. Sopkanal.

• m0e

Dirty Diana på Mtv nu. Spelar så fönsterrutorna skallrar

• droppen 1
    annametanna skrev 2009-07-07 23:00:09 följande:
    denna jävla reklam!
    håller med
    semester
  • Fröken Juni

Jag gråter, saknar faktiskt MJ, så ofattbart att han inte finns.

Jättefin ceremoni var det i alla fall.

En dum fråga kanske.

Begravs MJ idag och kommer det visas på TV? Ni kanske redan har diskuterat det här, då ber jag om ursäkt.

Nu kollar jag på konserten som några andra här.

• Bevabus

mm alltid dessa jävla avbrott. man sitter o kollar på en bra film så avbryter de i 20 minuter. när filmen väl är tillbaka så minns man inte vad den handlade om..

Grönsiska skrev 2009-07-07 23:01:03 följande:
    Åååh nu är det avbrott igen! så trött på TV4 och deras långa pauser för reklam och nyheter mitt i programmen. Sopkanal.
  • Neelah

Efter vad jag har hört så kommer inte begravningen att visas på svensk TV.

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:02:38 följande:

Jag gråter, saknar faktiskt MJ, så ofattbart att han inte finns.Jättefin ceremoni var det i alla fall.En dum fråga kanske.Begravs MJ idag och kommer det visas på TV? Ni kanske redan har diskuterat det här, då ber jag om ursäkt.Nu kollar jag på konserten som några andra här.
  • noconwood

Min sambo sa såhär förut "det är lite skumt att du helt plötsligt har börjat lyssna på MJ nu när han är död" vaddå helt plötsligt!
    KAN ju bero på att det har varit TYST med MJ sedan vi träffades typ...sa jag...
    O vad jag vet så lyssnade jag på skivor hemma me MJ, o även på gubbens vinylskiva med "bad" på, när vi träffades.
    Nu blev jag riktigt irriterad....

just me
  • Mamma 2b

Börjar inse att jag borde varit ett MJ fan för jag kan inte fatta att han aldrig varit min idol men gud vad han klättrar just nu.
    Hoppas verkligen att han får frid i paradiset nu oavsett hur det än må ha stått till med hans märkliga liv, alla förtjänar en chans till förlåtelse antar jag. Hoppas som sagt att han fått frid.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson