• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • droppen 1

vad vackert det var, saknade dock några artister, men dom hjade nog sina goda skäl.
    Mycket vackra tal.
    grät floder
    man har suttit klistrad vid tv sen 14....bra film om hans liv, o hoppas jag kan vara vaken ett bra tag till.

Saknar verkligen honom.

sorglig oxå att han inte fick detta stöd när han blev anklagad, det är fördjävligt
    men men...nu får han det i allafall............

semester
  • xxmeyaxx
    TereseA skrev 2009-07-07 22:44:57 följande:
    jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta..han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet.ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår.Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet.Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
    Dom har ju olika mammor.

Prince Michael och Paris mamma heter ju Debbie Rowe. Och hon ÄR vit. Och de kanske helt enkelt är mer lik sin mamma än pappa här.
    Prince Michael II har en annan mamma, okänd. Hon kanske är mörkare?

Personligen anser jag att det är bara onödiga spekulationer. Och i mina ögon kvittar det om han var deras biologiska pappa eller ej. Han var fortfarande den mannen som uppfostrade barnen till de människor de är idag. Vi vet inte mycket av dom, men bara Paris tal fick mig att tro att de är mycket fina människor.
    « Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

Vad var din poäng med det där?

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:50:34 följande:

Det är hans om är far. Det finnsn ingen annan pappa de kände till, det var han som uppfostarde dem som xxmeyaxx sa.. Det är Michael som har lärt dem världen..
  • Bevabus

Det ser så kul ut med alla som svimmar på hans konserter. Snacka om ovärt att betala en massa pengar för en biljett, se MJ i en sekund och sen tuppa av o missa hela konserten

• xxmeyaxx

För övrigt är det yngsta barnet ett pojke. Och han syntes klart och tydligt.

« Feel the magic of Meya »
  • Uncia

Ni har väl på 4an i bakgrunden nu igen.

• TereseA
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:48:05 följande:
    Ja pappan var där, syntes typ en gång när han gick fram o skakade hand med prästen. Aa LaToya hade hatten. Hon kanske inte ville visa folk när hon grät.
    tror med det..
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:47:23 följande:
    Vänta vad menade du med det sista? Blanket är yngst, pojken alltså, inte flickan. De dolde ingen av dem från kamerorna såvitt jag kunde se.
    äh..kanske bara jag som tyckte det..den yngsta stod bakom alla..när han trädde fram lite där i slutet så föste Janet honom bakom sig istället,..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson