• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:50:46 följande:
    Var sänds denna konsert från?Det är väl inte från samma arena eller?
    Om ingen har sagt det så är det Live från Bucharest
  • Bevabus

vad gör de på CNN nu? jag håller inge koll, ser man familjen? e de kva rpå hotellet?

• Fröken Juni

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:48:36 följande:

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:47:31 följande:
    Han har bra kondis säkert. Men sen är han så LITEN alltså smal och väger säkert inte så mkt.. Så det gör honom lätt att röra sig.. Men han är ju svett som bara tusan. Men det är ju sååå jädra varmt där på scenen
    Han dricker ju aldrig vatten eller nåt, fattar inte.

Är han kort? Jag tycker han ser ut att vara kanske 175-180, men det kanske är kort för att vara man.
  • Gravid 89

Åh. Kollade på minnesceremonin idag och kan ju bara säga att jag är (och blev mer) ledsen över hans bortgång. Tycker det var så rörande särskilt när hans dotter Paris skulle ge sin kärlekförklaring till honom... gud vad ledsamt detta är. Men alla ska vi ju dö, så är det bara. Fattar mig bara inte på de människor som snackar skit om MJ. Tror han har haft ett väldigt jobbigt liv emellanåt.

• vildochvacker

R .I. P MJ .
    Grät en hel flod idag under minneshögtiden i L.A
    det brast när jag såg kistan och hörde hans sånger
    e så ledsen vet ej vad jag ska göra med min sorg . .
    känns som en avlägsen släkting dött. Vi har vuxit upp ihop.
    Har mer eller mindre älskat hans musik sedan 1987 , sedan - BAD -
    hittade i samband med min flytt förra veckan,min dagbok från 1989 .. då skrev jag om min stora idiol. Michael Jackson .
    RI P .
    I LOVE YOU.

• Fröken Juni
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:48:52 följande:
    Fast nu under Billie Jean låter han rätt flåsig slarvar lite med texten, men det tycker jag e tillåtet efter att ha juckat, hoppat och sprungit så mkt Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:47:31 följande:
    Det är han värd, fy, jag skulle aldrig ha orkat hoppa till en hel låt utan att flåsat som en blåsbälg
  • Brooke

Asså NU denna grej dem visar nu..
    I början så ser man honom titta upp när han har hatt på sig. Och jag älskar verkligen den bilden.. Finns den någonstans?? Jag hittar den INGENSTANS vill ha den.. VEt ni vilken jag menar??

• Fröken Juni
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 23:49:27 följande:
    moonwalk. jag fattar inte. jag fattar inte.
    Inte jag heller, han är bara grym outstanding!!!
  • stockrosen

Ja, alla skall vi dö och det är så tragiskt.
    Jag vill inte dö ifrån mina barn....,

Men det är ju helt annan diskussion förstås

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson