• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:37:52 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:29:56 följande: Ha ha...nej då, ni år gärna skratta. 1. Tomas Ledin (det är inte så mkt att skratta åt kanske) 2....håll i er nu.....Niklas Wahlgren då det begav sig (Filmen G) Ha ha....
    jamen det var ju inte så farligt, hade det varit typ.. Markolio DÅ hade jag skrattat Haha..
  • stockrosen
    m0e skrev 2009-07-07 23:46:20 följande:
    jamen det var ju inte så farligt, hade det varit typ.. Markolio DÅ hade jag skrattat Haha..
    GAPSKRATTAR
  • Fröken Juni

Hur 17 fixar han att sjunga och dansa så grymt bra utan att låta andfådd det minsta? Tala om att ha asbra kondition.

• Brooke
    Sprang upp på scenen då han uppträdde i en liten småstad på västkusten, slängde mig om halsen på honom och vägrade släppa *ha ha*Vakterna fick slita mig från honom...de bar ut mig och släppte ner mig utansför scenen och jag hamnade längst bak igen...men det var värt det tyckte jag då.Idag skrattar jag gott så fort jag ser honom. Ung och galen...det var tider det
    haha..
    Hade jag velat sett :P
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:45:51 följande:
    fy va sorgligt det blev nu då med en "kista" på scenen....det var coolt då, men nu tänker man ju på dagens nyheter
    Håller med.. Det som fasinerar mig lite är hur den kan sväva sådär :O
  • Fröken Juni
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:45:46 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:40:57 följande:
    Sprang upp på scenen då han uppträdde i en liten småstad på västkusten, slängde mig om halsen på honom och vägrade släppa *ha ha*Vakterna fick slita mig från honom...de bar ut mig och släppte ner mig utansför scenen och jag hamnade längst bak igen...men det var värt det tyckte jag då.Idag skrattar jag gott så fort jag ser honom. Ung och galen...det var tider det
  • Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:47:31 följande:

Hur 17 fixar han att sjunga och dansa så grymt bra utan att låta andfådd det minsta? Tala om att ha asbra kondition.
    Han har bra kondis säkert. Men sen är han så LITEN alltså smal och väger säkert inte så mkt.. Så det gör honom lätt att röra sig.. Men han är ju svett som bara tusan. Men det är ju sååå jädra varmt där på scenen
  • Bevabus

Fast nu under Billie Jean låter han rätt flåsig slarvar lite med texten, men det tycker jag e tillåtet efter att ha juckat, hoppat och sprungit så mkt

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:47:31 följande:

• Mamma 2b

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:46:01 följande:

THRILLER MED HONOM =) Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:40:02 följande: Hehe.. Älskar en annan bild ska se om jag kan hitta den...."Just a min plz" www.dubbe.nu/bilder/1737VN10/Michael-jackson-... reanimated.lt/wp-content/uploads/2009/06/mich... Har denna som min Visningsibld i min telefon =) trendsupdates.com/wp-content/uploads/2009/06/... WOW TJejer, ta denna till era datorer och lägg den som eran skrivbordsunderlägg
    Ja speciellt de två första bilderna där var han riktigt najs fortfarande. Vad hände med dig MJ????!
  • Fröken Juni

MOONWALK!!!! Fan vad grym han är, älskar

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson