• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • droppen 1

önskar jag sätt honom live.

semester
  • Fröken Juni
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:05:00 följande:
    Den kommer inte att sändas nånstans i världen, den är privat för familjen. Men han ska begravas idagFröken Juni skrev 2009-07-07 23:02:38 följande:
    Ok usch gråter. Känns tungt

Vila i frid Michael
    R.I.P
  • stockrosen

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:29:56 följande:

men nu blev jag så nyfiken jag ska inte skratta...lovar. Har själv gjort tokiga saker.
    Ha ha...nej då, ni år gärna skratta.
    1. Tomas Ledin (det är inte så mkt att skratta åt kanske)
    2....håll i er nu.....Niklas Wahlgren då det begav sig (Filmen G) Ha ha....
  • Brooke

Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:27:27 följande:

Men han är ju som coolast med öppen skjorta som blåser lite, hatt och så de där byxorna och handsken.. Han var såååå grym.. bara att inse. Hellre sent än aldrig.
    akalol.files.wordpress.com/2009/03/ap_michael_jackson_070130_ssh.jpg
    Detta gillar jag... :P

www.stylesearch.se/storage/albums/f2a0de1c-ea4d-479e-a5eb-44439f636540big.jpg
    This too..

Älskar han med Hatten på sig OJOJOJ.. va snygg han är då :P
  • Miracle Cats

Härliga tal ikväll . Jag tittade på CNN för jag avskyr svenska kommentatorerna...

Som jag har gråtit.... .... Han är en legend, so true !
    Som flera sa, nu får han frid. Fatta hur hårt all kritik måste ha slitit på honom....
  • Mamma 2b

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:38:15 följande:

Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:27:27 följande: akalol.files.wordpress.com/2009/03/ap_michael... Detta gillar jag... :P www.stylesearch.se/storage/albums/f2a0de1c-ea... This too.. Älskar han med Hatten på sig OJOJOJ.. va snygg han är då :P
    Ja herregud du har så rätt så.. Han var verkligen one of a kind. Gud så grym han var.. fattar inte att jag inte insåg det förräns nu.
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:37:52 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:29:56 följande:
    Ha ha...nej då, ni år gärna skratta.1. Tomas Ledin (det är inte så mkt att skratta åt kanske) 2....håll i er nu.....Niklas Wahlgren då det begav sig (Filmen G) Ha ha....
    Vah? Niklas Wahlgren? De hade jag inte gissat på :O Men lite roligt.. Va hände då??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson