• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

enligt imdb.com var han 178 cm och det tycker jag låter rätt

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:53:16 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:48:36 följande:
    Han dricker ju aldrig vatten eller nåt, fattar inte.Är han kort? Jag tycker han ser ut att vara kanske 175-180, men det kanske är kort för att vara man.
  • Fröken Juni
    Grönsiska skrev 2009-07-07 23:49:54 följande:
    Första gången jag såg honom på scen var den här konserten på TVdå stängde jag av ett tag, blev så arg på honom för att han tog sig i skrevet hela tiden, var ung och tyckte det var pinsamt. Stämde inte överens med min bild av honom . Sen vande jag mig ju och reagerade inte ens över det.
    Var ifrån sänds kvällens konsert?
  • Gravid 89

Han dricker ju aldrig vatten eller nåt, fattar inte.Är han kort? Jag tycker han ser ut att vara kanske 175-180, men det kanske är kort för att vara man.
    Har för mig att han var 1.72-1.74 typ.
  • Brooke

Jag har för mig att han va typ 178 eller nått liknande.. Och jag har sett honom dricka vatten en gång.. Då körde kören och sjöng.. Sen tog han upp en handduk och torka av sig tror han drack vatten samtidigt. Men sen när han byter kläder kanske han dricker samtidigt
  • Fröken Juni

Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:51:12 följande:

Fan man kanske skulle börja köra MJ koreografi så lär man väl nå målvikten till slut eller vad tror ni?Jucka, hoppa och snurra lite? Fast man skulle ju se för jävla töntig ut själv..
    Ja varför inte, men jag dansar asdåligt trots 13 år på dansskola.
  • m0e

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:50:48 följande:

Inget illa om Marko nu, det är mina barns stora idol och jag har faktiskt pratat med honom, alltså sagt hej sonen var knäpptyst. Varit på flera konserter med barnen eftersom dem avgudar han typ.
    Haha nejdå nejdå! Jag har också sett honom flera gånger live och tycker han är störtskön Men jag skulle nog tycke det var liiite överdrivet att skutta upp på scenen och kasta sig i hans armar för att sedan vägra släppa, om du förstår vad jag menar?
    Han är ju inte direkt den sortens artist som klassas som tjejmagnet
  • Gravid 89

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:56:05 följande:

Bucharest
  • Brooke

Live från Bucharest
  • Mamma 2b

Gillar inte brallorna.. Hatten kom tillbaka..

• Bevabus

Bukarest, 1 Oktober 1992

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson