• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Fröken Juni

Tänka sig att jag åkt hiss med Roxette på ett hotell i Sundsvall innan dem blev stora. Jag hade badat och stod i baddräkt när sjävaste Roxette kliver in i hissen och säger hej precis som dem känner mig ha ha.

Min storasyrra var reporter på den tiden och jobbade på sundsvall tidning och hade fixat biljetter åt mig till kvällen ha ha.

Jag trodde jag skulle kissa på mig av nervositet där i hissen.

• Uncia
    m0e skrev 2009-07-07 23:41:33 följande:
    Nu kommer min favorit Så kolla nu det här är fränt!
    jaa!
  • Uncia

fröken juni>> har en kompis som gärna hade bytt med dig...hon är ett stort fan av dem.

• Fröken Juni

Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:40:02 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:38:15 följande:
    Ja herregud du har så rätt så.. Han var verkligen one of a kind. Gud så grym han var.. fattar inte att jag inte insåg det förräns nu.
    Har inte heller förstått hur stor och duktig han var förrän nu.

Han måste ju vara större än Elvis, i alla fall för mig. Levde inte på Elvis tid och gillar iofs inte Elvis musik.
  • Fröken Juni
    Uncia skrev 2009-07-07 23:43:43 följande:
    fröken juni>> har en kompis som gärna hade bytt med dig...hon är ett stort fan av dem.
    Ha ha, detta var samma år The Look kom ut var det -86, skulle fylla 12 år.
  • stockrosen

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:40:57 följande:

Vah? Niklas Wahlgren? De hade jag inte gissat på :O Men lite roligt.. Va hände då??
    Sprang upp på scenen då han uppträdde i en liten småstad på västkusten, slängde mig om halsen på honom och vägrade släppa *ha ha*
    Vakterna fick slita mig från honom...de bar ut mig och släppte ner mig utansför scenen och jag hamnade längst bak igen...men det var värt det tyckte jag då.

Idag skrattar jag gott så fort jag ser honom. Ung och galen...det var tider det
  • Bevabus

fy va sorgligt det blev nu då med en "kista" på scenen....det var coolt då, men nu tänker man ju på dagens nyheter

• Brooke

THRILLER MED HONOM =)

Mamma 2b skrev 2009-07-07 23:40:02 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:38:15 följande:
    Ja herregud du har så rätt så.. Han var verkligen one of a kind. Gud så grym han var.. fattar inte att jag inte insåg det förräns nu.
    Hehe.. Älskar en annan bild ska se om jag kan hitta den...."Just a min plz"

www.dubbe.nu/bilder/1737VN10/Michael-jackson-Bad-liten.png

reanimated.lt/wp-content/uploads/2009/06/michael_jackson_casanova_in_concert.jpg
    Har denna som min Visningsibld i min telefon =)

trendsupdates.com/wp-content/uploads/2009/06/michael_jackson_1.jpg
    WOW TJejer, ta denna till era datorer och lägg den som eran skrivbordsunderlägg
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson