• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:23:08 följande:
    hahaha dessa tjejer är för roliga det behövs starka säkerhetsvakter. Jag har sagt det förr o säger det igen, jag hade skämts över att bete mig sådär inför min idol...
    Nja...jag har gjort liknande fast med en annan kändis ha ha. Idag verkar det helt knäppt men då var det bara ett måste Man var ju störtkär.
    Och nej, jag blev inte stoppad tillbaka utan fick vackert lämna min fina plats nästan längst fram...
  • Trollet Ludenben
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:26:52 följande:
    Nja...jag har gjort liknande fast med en annan kändis ha ha. Idag verkar det helt knäppt men då var det bara ett måste Man var ju störtkär. Och nej, jag blev inte stoppad tillbaka utan fick vackert lämna min fina plats nästan längst fram...
    vilken kändis då??
  • Mamma 2b

Men han är ju som coolast med öppen skjorta som blåser lite, hatt och så de där byxorna och handsken.. Han var såååå grym.. bara att inse. Hellre sent än aldrig.

• beadis
    annametanna skrev 2009-07-07 23:26:38 följande:
    nu måste ja säga natti natti...har 2 barn som vaknar runt halv 6 varje morron...
    God natt
  • droppen 1
    Uncia skrev 2009-07-07 23:17:23 följande:
    Lite småfakta dem satt ihop från csn-länken för er som vill läsa. Michael Jackson signed his will on 7/7/02. -- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed. -- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks. -- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits. -- Michael Jackson was the 7th of 9 children
    oj...
    semester
  • Trollet Ludenben
    annametanna skrev 2009-07-07 23:26:38 följande:
    nu måste ja säga natti natti...har 2 barn som vaknar runt halv 6 varje morron...
    samma här men ändå kommer jag inte i säng före 1 på nätterna... natti
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 23:26:48 följande:
    hon spara
    hon sparade säkert de kläderna utan att tvätta de
  • stockrosen

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:27:18 följande:

vilken kändis då??
    Det säger jag inte för då kommer ni skratta ihäl er.
    Två ggr har jag gjort det och bägge grabbarna var svenskar så det var ingen storkändis om man säger så
  • m0e
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:28:34 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:27:18 följande: Det säger jag inte för då kommer ni skratta ihäl er. Två ggr har jag gjort det och bägge grabbarna var svenskar så det var ingen storkändis om man säger så
    Gissar på Per gessle
  • Trollet Ludenben
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:28:34 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:27:18 följande: Det säger jag inte för då kommer ni skratta ihäl er. Två ggr har jag gjort det och bägge grabbarna var svenskar så det var ingen storkändis om man säger så
    men nu blev jag så nyfiken jag ska inte skratta...lovar. Har själv gjort tokiga saker.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson