• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Flugan87

Jag har suttit och snorat under hela minnescermonin, svårt å fatta att han verkligen är borta :( En underbar människa och en fantastisk artist och entertainer. Vila i frid Michael!

• estelita

jag hade oxså viljat de.. buhu.. :( få väl vara glad att man fick uppleva hans musik..i allafall..

• vadskajaghetadå

vad är det för box ni pratar om?

man kan spela in på min och jag är så arg att jag kunnat missa allt detta undrar om det går att backaflera timmar?ska fasen kolla....

• Emma83

ja så sant... och den kommer leva vidare med hans budskap

estelita skrev 2009-07-08 00:58:01 följande:
    jag hade oxså viljat de.. buhu.. :( få väl vara glad att man fick uppleva hans musik..i allafall..
  • Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:54:59 följande:
    det är flera som tuppar av, blir somsammanpressade eller svimmar av alla känslor?
    Det är nog lite båda och.. Men sen är det så att det är riktigt varmt och sen står alla klistrade på varandra.. Många svimmar av för att de inte får någon luft
  • estelita
    Flugan87 skrev 2009-07-08 00:57:09 följande:
    Jag har suttit och snorat under hela minnescermonin, svårt å fatta att han verkligen är borta :( En underbar människa och en fantastisk artist och entertainer. Vila i frid Michael!
    du är som mig då... har så ont i huvudet efter allt gråtandet... kommer säkert lipa lite mer när ja kommer igenom de man spelat in...
  • Bevabus

Michael svimmar väl snart också så som han har hoppat runt. Han tänker väl "Äh, det här är sista låten, det gör inget om jag tuppar av nu "

• Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:58:32 följande:
    vad är det för box ni pratar om?man kan spela in på min och jag är så arg att jag kunnat missa allt detta undrar om det går att backaflera timmar?ska fasen kolla....
    Mina föräldrar har en inspelningsbar box.. Och jag är sååå AVIS..
  • vadskajaghetadå
    Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:56:48 följande:
    Dem lyfte upp en rullstol i publikhavet, vad hände?
    han var väl rullstolsburen bara
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson