• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • After Forever

www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5485050.ab

"– Hela mitt liv försvann när han dog, säger Ebba Grauers."

"– Jag skulle vilja följa med honom i kistan. Jag önskar att dom begravde mig med honom, säger Ebba och snyftar."

Alltså jag är också ett stort fan av M.J och har sörjt hans bortgång, men det här känns bara bissart och lagom stalkigt tycker jag?!

• KikiBoo

småkottarna:
    Absolut
    Googlade men jag hittade inget. Var bara youtube.. Nåja! Ladda popcornsklen ikväll

• Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 11:24:44 följande:

Vart står det om att Paris blev tvingad till talet??
    Nej det står väl ingenstans, det var väl bara spekulationer?
    Jag tror absolut inte att hon blev tvingad, eller var tillsagd över vad hon skulle säga. Det kom från hjärtat, och även familjen verkade oförberedda när hon greppade micken.
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:27:22 följande:
    småkottarna:Absolut Googlade men jag hittade inget. Var bara youtube.. Nåja! Ladda popcornsklen ikväll
    Det blir en tidig kväll för sonen tror jag. Den var väl flera timmar lång? 4?
  • Småkottarna

After Forever skrev 2009-07-08 11:27:04 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art..."? Hela mitt liv försvann när han dog, säger Ebba Grauers.""? Jag skulle vilja följa med honom i kistan. Jag önskar att dom begravde mig med honom, säger Ebba och snyftar."***Alltså jag är också ett stort fan av M.J och har sörjt hans bortgång, men det här känns bara bissart och lagom stalkigt tycker jag?!
    Hmm... ja, för mig låter det ju märkligt. Jag skulle aldrig önska att jag dog, inte ens för min idol. Men sedan finns det ju de som faktiskt lever för sina idoler, som helt hysteriskt följer dom var de än går, varje steg de tar, och ägnar hela sina liv åt att folja denna personen. Om den personen då plötsligt och hastigt går bort, då står de kvar där, och vet inte var de ska ta vägen, då just deras liv tagit slut. På ett sätt kan jag förstå...
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-08 11:27:30 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 11:24:44 följande:
    Nej det står väl ingenstans, det var väl bara spekulationer?Jag tror absolut inte att hon blev tvingad, eller var tillsagd över vad hon skulle säga. Det kom från hjärtat, och även familjen verkade oförberedda när hon greppade micken.
    Klart det kom från hjärtat..
  • beadis

Det är så typiskt att det nu ska spekuleras att Paris blev tvingad att säga ngt, ALLT ska dras ner i skiten...kan inget bara få vara vacker och känslosamt...?

• After Forever
    Småkottarna skrev 2009-07-08 11:30:47 följande:
    After Forever skrev 2009-07-08 11:27:04 följande: Hmm... ja, för mig låter det ju märkligt. Jag skulle aldrig önska att jag dog, inte ens för min idol. Men sedan finns det ju de som faktiskt lever för sina idoler, som helt hysteriskt följer dom var de än går, varje steg de tar, och ägnar hela sina liv åt att folja denna personen. Om den personen då plötsligt och hastigt går bort, då står de kvar där, och vet inte var de ska ta vägen, då just deras liv tagit slut. På ett sätt kan jag förstå...
    Jo, men det beteendet tycker jag inte är riktigt friskt faktiskt.
  • KikiBoo

småkottarna:
    Ja den började jue 14.10 och höll på till 18.30. Men då var det reklam hela jävla tiden

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson