• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Heter den egentligen The price of the american dream?

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:15:13 följande:

ett utav 25
    Tack! Då vet jag vad jag ska göra ikväll.
  • hellohanna

hej igen.
    Stod i duschen och tänkte lite, fick lite dåligt samvete. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag skrivit något sårande till någon i denna tråd eller i den andra tråden. Var absolut inte meningen att såra någon. Tänkte på hur min mamma berättat att hon grät okontrollerat i veckor då Elvis dog.
    Ta hand om er! Kram

• KikiBoo

Varsegod
    Kollade halva på Youtube. Smått drygt, hihi.. Men jag vet ingen annanstans man kan se den.. Hmm.. Ska kolla. Nånstans borde det väl finnas..

• Trollungen08

Petra med små skrev 2009-07-08 11:12:17 följande:

ok. jag läste i tidningen att mjs barn såg när pappan dog men att de trodde att han skojade och skulle närsomhelst hoppa upp igen...... undrar hur han brukar skoja i vanliga fall .
    Jag läste det med. Sen ståd det att han brukar låtsas sova o sen hoppa upp o skrämma dom. Så dom trodde att det var så även denna gången.
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:19:22 följande:
    Varsegod Kollade halva på Youtube. Smått drygt, hihi.. Men jag vet ingen annanstans man kan se den.. Hmm.. Ska kolla. Nånstans borde det väl finnas..
    Ja lite drygt kanske att byta 25 gånger, men självklart bättre än att inte få se den alls.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson