• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Hejsan alla, nu har jag läst ikapp er. Har inte så mycket mer att tillägga dock

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:52:30 följande:
    Syrran läste att nån psykolog tyckte det var fel att Paris höll tal. Det skulle ha förbjudits. Att det skulle ge henne men för livet. Hittar inte det på Aftonbladet.se .. Men det står i själva tidningen.
    Men jag tkr det va bra att hon bestämde sig för att ställa sig där, då kan ju alla idioter hålla tyst.. Hon är ett levande bevis att dem hade det bra och blev älskade av sin pappa
  • KikiBoo

Beverly:
    Duktig du Jag ska oxo... snaaaaaart

• noconwood
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 09:46:41 följande:
    Inte en blekaste aning. Neverland, skulle jag tro, till en början. Men som mamma Katherine menar, Neverland blev aldrig mer det som MJ älskade, pga övergreppsrättegångarna. Suck. Blir så trött på den där skiten, människor som försöker tjäna pengar. Skulle vara ett fint ställe för honom att begravas på. Ett fint minne. Men ja. Vi får väl se.
    Jag hörde att han INTE ville ligga i neverland.
    Eftersom han bara ägde en liten del av det fortfarande..?
    just me
  • Bevabus

äsch va fåniga dem är, flickan gick upp dit självmant och jag tror att hon kommer vara glad i framtiden att hon gjorde det det satte stopp för så otroligt mycket skit som skrivits om MJ och samtidigt fick hon förklara sin kärlek för pappan. Trots att det var jobbigt så var hon så fantastiskt modig. Det var vackert att se hela Jackson familjen stå bakom henne och stötta

BooBoo skrev 2009-07-08 11:52:30 följande:
    Syrran läste att nån psykolog tyckte det var fel att Paris höll tal. Det skulle ha förbjudits. Att det skulle ge henne men för livet. Hittar inte det på Aftonbladet.se .. Men det står i själva tidningen.
  • KikiBoo

Beverly & Sandra:
    Tycker oxo det var väldigt modigt Blev väldigt paff när hon skulle hålla tal.
    Dock trodde jag inte minstingen "Blanket" skulle delta.
    Men det var fint o se hela familjen samlad.

Mitt FLplus har gått ut *morr*

• Bevabus

Kunde inte hjälpa det, fick lov att kolla på Marlon och Paris tal igen och när de rullar ut kistan. Tårarna kom såklart. Men det är en sådan mäktig stund så jag kommer säkert kolla på det flera gånger igen. Sammanhållningen i familjen när de sörjde var bland det finaste jag sett.

Till er jag lovat att skicka klipp till på msn, jag addar en utav er senare idag (Boo Boo kan jag börja med dig?) och så prövar jag med ett klipp och ser om det fungerar för dig att spela upp

• KikiBoo

Beverly:
    Shoot Hoppas bara mitt 3 inte loggas ut bara. Ibland gör den det Men vi testar

• Bevabus

har addat nu, jag måste snart dra ifrån datorn men när du loggat in så skickar jag ett klipp och låter det gå tills jag kommer hem igen

• Anpema

Näää...nu har jag kollat på både ginza och cdon men de har inte dvd:n med "The Wiz" - musikalfilmen med Michael Jackson. Det är synd, har en del av hans musik men den här filmen är verkligen jättebra och skulle vara kul att ha i samlingen.

Tycker att det känns väldigt märkligt att Michael J är död, han var en stor idol och en verkligt stor artist. Många av skriverierna och de fantastiska historierna om honom är medvetet spridda av bl.a hans egen stab för att skapa intresse och späda på mytbildningen kring Michael, det är inget ovanligt bland artister och kanske speciellt i USA.
    De anklagelser mot honom ang. barnövergrepp är hemska och jag vet inte vad jag ska tro...men att det kunde löna sig att anmäla honom är ju odiskutabelt. Vilken förälder skulle godta en betalning för att låta förövaren slippa åtal? Kanske en skrupelfri förälder som såg ett tillfälle att skaffa en hel massa pengar genom att anmäla en oskyldig person?
    Angående hans plastikoperationer; han är i gott sällskap. Kolla lite närmare på Mickey Rourke eller Joan Van Ark...

Man kan bara hoppas att alla skriverier om Michael blir lite mer nyanserade nu, efter hans död, och att hans barn får vara ifred för massmedia.
    Såg minnesceremonin och den var väldigt vacker...speciellt Marlons och Paris tal var riktigt hjärteknipande!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson