• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

After Forever skrev 2009-07-08 11:35:17 följande:

Jo, men det beteendet tycker jag inte är riktigt friskt faktiskt.
    Nej för oss som inte lever det livet är det svårt att förstå, men på ett sätt kan jag förstå dom... Hur konstigt det än låter för oss, så levde de faktiskt för MJ, och när han dog dog dom. Alla lever vi ju för något, jag lever för mina barn och skulle något hända dom skulle inte jag heller vilja leva vidare. På ett sätt en dålig jämförelse, men på ett annat sätt en mkt bra jämförelse.
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:39:33 följande:
    småkottarna:Ja den började jue 14.10 och höll på till 18.30. Men då var det reklam hela jävla tiden
    Okej, skönt nog då så slipper man den satans reklamen. Jag höll på att bli tokig under konserten och dokumentären igår, det var reklam var 10'nde minut typ!!
  • Småkottarna

Det kommer inte bli fler sändningar på CNN's live va?

• KikiBoo

småkottarna:
    Samma här. Skrev FAN varje gång det blev reklam.

Ja det är fan tragiskt att fans tar lvet av sig Inget MJ skulle vilja..

• Anpema

Är det någon som vet om musikalfilmen "Trollkarlen från Oz" med bl.a Michael Jackson, Diana Ross och Richard Pryor kommer att visas i tv snart? Såg filmen som barn och den är helt underbar.

• Hjartesjalen

Idag har vi sett hela seremonin har pa tv i USA, o jag grat mycket, speciellt nar lilla Paris pratade sa fint om sin pappa.
    Det var sa skont o se att hon hade hela jackson familjen bakom sig som stod o trost. Tur att dom har varandra i denna stora sorg efter MJ.

Jag tycker det kanns sa otroligt konstigt att han e borta, overkligt pa nagot satt, han var verkligen en fin manniska tycker bade jag o min man.

Hoppas han har frid o ro bland anglarna nu o ser ner pa oss alla o ler.

• KikiBoo

Syrran läste att nån psykolog tyckte det var fel att Paris höll tal. Det skulle ha förbjudits. Att det skulle ge henne men för livet.
    Hittar inte det på Aftonbladet.se .. Men det står i själva tidningen.

• Småkottarna

Jag pratade lite med mamma om barnen igår. Att det är hemskt att de nu ska leva under samma tak som mannen som förstörde deras far. Det är tur att dom har en mormor och många vuxna fastrar och farbröder runt sig, som kan hjälpa dom.
    Jag tycker det var riktigt bra gjort av många på scenen igår, som nämnde både mamman och syskonen vid namn, men inte nämnde ett ord om pappan. Han skulle varit portad från cermonin, han hade inget där att göra.

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-08 11:52:30 följande:
    Syrran läste att nån psykolog tyckte det var fel att Paris höll tal. Det skulle ha förbjudits. Att det skulle ge henne men för livet. Hittar inte det på Aftonbladet.se .. Men det står i själva tidningen.
    Kanske... men jag tror Paris talade för att hon kände att hon behövde få ut något.
    Då tror jag att det istället är alla barnen som fått men för livet som inte kommer kunna lyssna på We are the world eller Heal the world utan att tänka på stunden de tog farväl av sin far..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson