• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Är det någon som koll på om MJ har begravts än eller när?

• Bevabus

Jag kan ju säga att, skälet till varför dansskolan jag går på valde att inte delta på Sergels Torg var för att, Michael kommer ju ändå att aldrig att se den där hyllningen. It came a little bit too late...

Det känns som att nästan ALLT kom försent när det handlar om hyllningar till honom och det gör mig så förbannad. Så visst, det var en rolig grej det Bounce gjorde. Men flera andra har redan gjort det, vissa när han levde och andra när han var död. Bara ledsen att han aldrig kommer få se de senare.

• Bevabus

jag kan tänka mig att familjen vill vara med på begravningen så det lär ju märkas om det sker nåt snart...

om han redan begravts så tror jag tidningarna hade fått reda på det då de har kontakt med alla byråer och sånt

snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 23:07:20 följande:
    Är det någon som koll på om MJ har begravts än eller när?
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:55:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande: Men helt seriöst, jag trodde inte det var SÅN skillnad på att lyssna så..blunda och låt dig ryckas med av musiken...helt sanslöst..speciellt Earth song..den är så mäktig
    ja den är mäktig...
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-08 23:10:20 följande:
    Jag kan ju säga att, skälet till varför dansskolan jag går på valde att inte delta på Sergels Torg var för att, Michael kommer ju ändå att aldrig att se den där hyllningen. It came a little bit too late... Det känns som att nästan ALLT kom försent när det handlar om hyllningar till honom och det gör mig så förbannad. Så visst, det var en rolig grej det Bounce gjorde. Men flera andra har redan gjort det, vissa när han levde och andra när han var död. Bara ledsen att han aldrig kommer få se de senare.
    Håller med, det gör en förbannad för det var när han levde han behövde detta stödet och hyllningarna, nu är det ju försent.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 23:11:36 följande:
    jag kan tänka mig att familjen vill vara med på begravningen så det lär ju märkas om det sker nåt snart... om han redan begravts så tror jag tidningarna hade fått reda på det då de har kontakt med alla byråer och sånt
    ja man tycker ju det...det lär väl höras snart om det
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2009-07-08 23:04:10 följande:
    Jag tittar på American dream nu, och måste bara ta en paus för att fråga... visst är det Jackson 5's originallåtar de använder sig av i filmen? Jag sitter och jämför filmens I want you back med Jackson 5's I want you back och det låter likadant!
    Hoppla hej?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson