• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

guild - ignorera Bam, vi vill inte ha henne/honom i tråden. låt det bara rinna ut i sanden så fortsätter vi snacka om vår stora idol istället

• Bam
    guild skrev 2009-07-09 22:57:38 följande:
    ni talar ju vitt och brett i den andra tråden om att alla ska tycka som man vill...så du menar, att tycker inte vi som du...är vi sjuka?  Vi ska m.a.o. tycka som ni...var är åsiktsfriheten ni snackade om??
    jag är inte i någon tråd faktiskt.
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Brooke

L jung skrev 2009-07-09 22:47:39 följande:

Del två fick mig både att rysa och bli tårögd för vi har verkligen förlorat en ambassadör för världens barn!!

Ja verkligen :'(
  • Bevabus

Ja jag brukar föredra att kravla omkring i sandlådan med ungarna istället för att stå o småprata med personalen, men jag kanske bör sluta med det?

L jung skrev 2009-07-09 22:59:51 följande:

Hoppas verkligen att du kommer in nästa år då... men passa dig för att inte bli kallad för pedofil om du älskar barn för mycket (*ironi*)Självklart ska du ägna livet åt barn när det är ditt kall i livet.  Mitt är att sköta om äldre, men såklart älskar jag också barn.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:25:16 följande:
    Bästa delen i hans uppträdande är när han flyger upp ur golvet, jag fattar inte hur han lyckas hålla balansen varenda gång
    WOW
  • L jung
    guild skrev 2009-07-09 22:58:59 följande:
    här gäller inga regler längre...!
    Tydligen inte... sorgligt!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:34:09 följande:
    jo, men den var upplagd nyss så det var därför jag inte sett den
    jaha...ok
  • L jung

Måste fråga hur många av er som hört den där Speechless förut???

Förstår inte hur jag - som började gilla Michael redan 1970 innan många av er ens var födda (ja, jag är en tant! haha) - har kunnat missa låten helt??

Vilken skiva ligger låten på?

• guild
    Bam skrev 2009-07-09 23:00:36 följande:
    tycker jag ser dina inlägg i den andra tråden,...det du säger här, upprepar du där.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • L jung
    guild skrev 2009-07-09 23:07:24 följande:
    tycker jag ser dina inlägg i den andra tråden,...det du säger här, upprepar du där.
    Barnsligt beteende!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson