• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    guild skrev 2009-07-09 22:59:32 följande:
    vådå aktiv i tråden...är du??
    bara ignorera...inget annat att göra
  • Brooke
    guild skrev 2009-07-09 23:07:24 följande:
    tycker jag ser dina inlägg i den andra tråden,...det du säger här, upprepar du där.
    Men snälla, kan du inte ignorera personen så vi får en trevlig stämning här igen??
  • guild
    Bam skrev 2009-07-09 23:10:12 följande:
    Sorgligt att inte alla ser er MJ som gud? Han var en patetisk människa som gjorde världen en tjänst. Länka och gråt så mycket ni vill men MJ ÄR DÖD!
    vi vet! Så sjuka är vi inte, så vi inte kan läsa. Men du kan tydligen inte läsa TS, snacka om många OT- inlägg du gjort nu!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 23:10:37 följande:
    Men snälla, kan du inte ignorera personen så vi får en trevlig stämning här igen??
    ska ignorera nu!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • beadis

L jung skrev 2009-07-09 23:06:18 följande:

Måste fråga hur många av er som hört den där Speechless förut??? Förstår inte hur jag - som började gilla Michael redan 1970 innan många av er ens var födda (ja, jag är en tant! haha) - har kunnat missa låten helt?? Vilken skiva ligger låten på?♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    invincible
  • Zmoothie

Ignorera, och vid behov anmäl, OT-inlägg nu!! Det var en fin stämning i den här tråden, låt inte en person förstöra det nu...

Någon av de närmaste dagarna nu ska jag sätta mig vid YouTube och se hela HIStory Gbg-konserten. Lär ju ta ett par timmar. Så häftigt att återuppleva!
    Kommer ihåg stt jag innan sett Dangerous Bucharest-konserten på vide och tänkt hur fåbiga alla som skrek och hade sig var. "Så skulle jag minsann aaaaldrig göra!" Jo, eller hur. Det är underligt att jag hade någon röst alls kvar efter Gbg- konserten...
    *skyller på att jag var 14 och i värsta idoldyrkar-fasen*

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • Trollet Ludenben
    Zmoothie skrev 2009-07-09 23:16:11 följande:
    Ignorera, och vid behov anmäl, OT-inlägg nu!! Det var en fin stämning i den här tråden, låt inte en person förstöra det nu... Någon av de närmaste dagarna nu ska jag sätta mig vid YouTube och se hela HIStory Gbg-konserten. Lär ju ta ett par timmar. Så häftigt att återuppleva! Kommer ihåg stt jag innan sett Dangerous Bucharest-konserten på vide och tänkt hur fåbiga alla som skrek och hade sig var. "Så skulle jag minsann aaaaldrig göra!" Jo, eller hur. Det är underligt att jag hade någon röst alls kvar efter Gbg- konserten... *skyller på att jag var 14 och i värsta idoldyrkar-fasen*
    skulle du vilja länka till den??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson