• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • L jung
    Barn.

Låt oss 'besatta sjuka människor' vara ifred i denna tråden, så kan ni alla som tycker att det är ok att kränka och anklaga någon som precis avlidit hålla till i den andra tråden... då mår vi nog alla bäst!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

mm, han pratade så varmt om barn och deras oskyldighet jag känner samma sak för barn, därför jag vill bli förskollärare. De inspirerar en och ser en för den man är! Idag fick jag dock reda på att jag inte hade kommit in på lärarlinjen jag sökt, vart helt förkrossad. Jag måste alltså vänta ÄNNU ett år på att få mitt drömjobb. Att umgås med barn är bland det bästa jag vet de säger nåt nytt och smart varje dag
    L jung skrev 2009-07-09 22:47:39 följande:

Del två fick mig både att rysa och bli tårögd för vi har verkligen förlorat en ambassadör för världens barn!!

• bluedabade
    Bam skrev 2009-07-09 22:36:58 följande:
    Japp, har aldrig sett en så stor samling sjuka människor samlade i en tråd innan faktiskt.
    Skärp dig Bam... sjuka människor i tråden??

Hasselhof....trodde inte detta om dig...

Varför är vi sjuka i tråden?
  • L jung

Har en liten undran, som jag måste ställa moderatorerna.

VAD har hänt med regeln och att ''kränkning/mobbning/förtal mot känd eller okänd människa är förbjudet''??

Fattar inte att människor får lov att hålla på som en del gör, när moderatorerna förut alltid varit väldigt noga med att ovanstående regel följdes!!

''sjuka jag''

• guild
    Bam skrev 2009-07-09 22:36:58 följande:
    Japp, har aldrig sett en så stor samling sjuka människor samlade i en tråd innan faktiskt.
    ni talar ju vitt och brett i den andra tråden om att alla ska tycka som man vill...så du menar, att tycker inte vi som du...är vi sjuka?  Vi ska m.a.o. tycka som ni...var är åsiktsfriheten ni snackade om??
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bam
    bluedabade skrev 2009-07-09 22:53:07 följande:
    Skärp dig Bam... sjuka människor i tråden??Hasselhof....trodde inte detta om dig...Varför är vi sjuka i tråden?
    Är du ens aktiv i tråden?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • guild
    L jung skrev 2009-07-09 22:55:12 följande:
    Har en liten undran, som jag måste ställa moderatorerna.VAD har hänt med regeln och att ''kränkning/mobbning/förtal mot känd eller okänd människa är förbjudet''??Fattar inte att människor får lov att hålla på som en del gör, när moderatorerna förut alltid varit väldigt noga med att ovanstående regel följdes!!''sjuka jag''
    här gäller inga regler längre...!
  • guild
    Bam skrev 2009-07-09 22:58:36 följande:
    Är du ens aktiv i tråden?
    vådå aktiv i tråden...är du??
  • Bevabus

Ja det är sorgligt att en vuxen människa ska kunna bete sig sådär. Att den ens har den tanken ifrån början. Jag är bara 18 år och skulle aldrig bete mig så omoget. Jag menar inte att jag är en bättre människa, jag menar bara att jag som är så ung och som här på FL alltid får höra att "du tänker/tycker så bara för att du är så ung" inte kan förstå hur vuxna människor kan prata som att de går på dagis? :S

L jung skrev 2009-07-09 22:55:12 följande:

Har en liten undran, som jag måste ställa moderatorerna.VAD har hänt med regeln och att ''kränkning/mobbning/förtal mot känd eller okänd människa är förbjudet''??Fattar inte att människor får lov att hålla på som en del gör, när moderatorerna förut alltid varit väldigt noga med att ovanstående regel följdes!!''sjuka jag''
  • L jung
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:50:46 följande:
    mm, han pratade så varmt om barn och deras oskyldighet jag känner samma sak för barn, därför jag vill bli förskollärare. De inspirerar en och ser en för den man är! Idag fick jag dock reda på att jag inte hade kommit in på lärarlinjen jag sökt, vart helt förkrossad. Jag måste alltså vänta ÄNNU ett år på att få mitt drömjobb. Att umgås med barn är bland det bästa jag vet de säger nåt nytt och smart varje dagL jung skrev 2009-07-09 22:47:39 följande:
    Hoppas verkligen att du kommer in nästa år då... men passa dig för att inte bli kallad för pedofil om du älskar barn för mycket (*ironi*)

Självklart ska du ägna livet åt barn när det är ditt kall i livet.  Mitt är att sköta om äldre, men såklart älskar jag också barn.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson