• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Bam skrev 2009-07-09 22:21:26 följande:
    DU borde lägga av och skaffa dig ett liv.
    du med!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • reserverad

Are you for real?

Bam skrev 2009-07-09 22:20:40 följande:
    Ja, för domstolar VET eller hur.. Snälla du.
  • Bevabus

Från och med nu så svarar vi inte på NÅGOT som Bam skriver. Det är inte värt vår energi.

• Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:21:16 följande:
    Bam, vad är ditt problem? Är det SÅ svårt att visa respekt och lämna tråden?
    Ignorera.
  • Mariohn
    Småkottarna skrev 2009-07-09 22:22:02 följande:
    Precis, du känner inte den sortens sorg vi känner, därför måste du gå in i tråden och ifrågasätta hur vi kan känna så? Skulle jag gå in i förlorat-barn-forumet och ifrågasätta deras sorg? Nej.. alla känner vi sorg på olika sätt eller hur, och alla har ju rätt att sörja på det sätt den faktiskt sörjer, utan att behöva försvara eller förklara sin sorg?
    Alltså allvarligt...Varför är du otrevlig mot mig?? Jag har väl inte frågat någon om deras sorg eller bett någon att försvara sin sorg?? Varför hoppar du på mig?
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:22:43 följande:
    Från och med nu så svarar vi inte på NÅGOT som Bam skriver. Det är inte värt vår energi.
    Från och med nu ignorerar vi ALLA inlägg från utomstående om spekulationer, anklagelser eller ifrågasättningar. Till slut kanske vi får ha tråden i fred för det den var till för från början.
  • Bevabus

Bästa delen i hans uppträdande är när han flyger upp ur golvet, jag fattar inte hur han lyckas hålla balansen varenda gång

• jennysan80

Michael Jackson. min stora idol när jag va liten.Kompisarna tyckte man va lite knäpp men vad gjorde det? Hans musik har gjort mig så glad många gånger. Jag kommer ihåg en nyårsafton för några år sedan när vi drog på hans skiva på tolvslaget och dansade och sjöng som galningar Det här är jobbigt svårt att förstå att någon man sett upptill så länge inte lever längre. Men en sak är säker... han kommer leva kvar i musiken för alltid. Ville bara göra ett inlägg. ha en trevlig kväll alla MJ fans

• guild
    Bam skrev 2009-07-09 22:24:05 följande:
    ja, faktiskt. Besatta människor har alltid fascinerat mig.
    du verkar besatt av denna tråden tycker jag!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson