• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

ignorera

guild skrev 2009-07-09 22:28:38 följande:
    du verkar besatt av denna tråden tycker jag!
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:49:54 följande:
    den har tyvärr tagits bort av Harpo Inc
    ja, men fanns inte den med spansk text?
  • Bevabus

Eller hur, vad spelar det för roll att folk inte fattar poängen med det gillar man honom så gillar man honom

jennysan80 skrev 2009-07-09 22:28:37 följande:
    Michael Jackson. min stora idol när jag va liten.Kompisarna tyckte man va lite knäpp men vad gjorde det? Hans musik har gjort mig så glad många gånger. Jag kommer ihåg en nyårsafton för några år sedan när vi drog på hans skiva på tolvslaget och dansade och sjöng som galningar Det här är jobbigt svårt att förstå att någon man sett upptill så länge inte lever längre. Men en sak är säker... han kommer leva kvar i musiken för alltid. Ville bara göra ett inlägg. ha en trevlig kväll alla MJ fans
  • drömmel

Såg lite av TV4 minnes programm av michel jackson han var ju en helt genialisk scen person vilka konserter han gjorde, man kan bara önska att man hade fått uppleva det i verkligeheten, mkt fantastisk musik har han gjort och INGEN kommer någonsin kunna föra sig som han på en scen.

rest in peace*

• L jung
    Mistys Daisy skrev 2009-07-09 22:13:23 följande:
    Hej Hopp!!Jag är helt neutral i frågan om MJ, men jag måste bara säga att det är synd att man nu när han inte finns, DÅ hittar man en helt underbar låt jag aldrig hört innan...helt fantastisk fin!
    ">

" target="_blank">

Tyckte denna versionen var bättre.  Jättefina teckningar den som gjort klippet ritat!

">

Fantastisk sång... varför har jag inte hört den förut????
    Nu är nog den och Childhood bland favoriterna!!
    (med heal the world - earthsong - I'll be there)
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

jo, men den var upplagd nyss så det var därför jag inte sett den

snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 22:29:37 följande:
    ja, men fanns inte den med spansk text?
  • Bevabus

Hur mycket älskar ni inte MJ:s röst i "We are the world"? jag vill att han ska sjunga hela det orginalet, inte bara demon för där är ju inte texten likadan..

• Mistys Daisy
    L jung skrev 2009-07-09 22:33:59 följande:
    Tyckte denna versionen var bättre.  Jättefina teckningar den som gjort klippet ritat!
    ">

" target="_blank">

Fantastisk sång... varför har jag inte hört den förut????Nu är nog den och Childhood bland favoriterna!!(med heal the world - earthsong - I'll be there)
    Japp, den var bättre..letade inte så hårt...
    var/är detta en av de kändare låtarna med honom?
  • beadis

Mistys Daisy skrev 2009-07-09 22:13:23 följande:

Hej Hopp!! Jag är helt neutral i frågan om MJ, men jag måste bara säga att det är synd att man nu när han inte finns, DÅ hittar man en helt underbar låt jag aldrig hört innan...helt fantastisk fin!

Japp den är en utav de vackraste han gjort..samma med childhood låten
  • L jung
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:23:34 följande:

" target="_blank">

Lätt bästa uppträdandet, får aldrig nog av det
    Del två fick mig både att rysa och bli tårögd för vi har verkligen förlorat en ambassadör för världens barn!!

">

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson