• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Vet ni vad jag kom o tänka på? Men in black

• Mariohn
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:57:12 följande:
    Läs hela TS är du snäll. "Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA. Inlägg som inte följer trådens topic anmäls."
    Jag har inte skrivit något om några anklagelser. Det kanske inte var riktat till mig då
  • Bevabus

Liiite provocerande tycker jag dock du har varit. Men Bam är ju värst uppenbarligen. Du är självklart välkommen att stanna kvar i tråden. Vår poäng är bara att, vi har en sån himla bra stämning här redan så det är väldigt, väldigt tråkigt om någon kommer o förstör den bara för att "utmana" oss angående saker om MJ:s liv som de kanske inte håller med oss om

Mariohn skrev 2009-07-09 21:58:11 följande:
    Jag har inte skrivit något om några anklagelser. Det kanske inte var riktat till mig då
  • Mariohn
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:59:57 följande:
    Liiite provocerande tycker jag dock du har varit. Men Bam är ju värst uppenbarligen. Du är självklart välkommen att stanna kvar i tråden. Vår poäng är bara att, vi har en sån himla bra stämning här redan så det är väldigt, väldigt tråkigt om någon kommer o förstör den bara för att "utmana" oss angående saker om MJ:s liv som de kanske inte håller med oss om
    Tja , jag är nyfiken av mig och jag är ganska förbryllad över hur en del av er tänker för att vara helt ärlig. Men man kan väl sörja någon även om man inte håller med exakt alla här?
  • Bam
    Bam skrev 2009-07-09 21:39:29 följande:
    har du några bevis? Nej, det har du inte för du KÄNDE inte Michael jackson. Skulle ni vara lika medkännande om det vore ert barn som var våldtaget? Skulle ni snacka om att himlen saknade änglar och allt annat skit?
    Kan nån av er svara på detta?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bevabus

Jag vet att ni inte alltid förstår det vi tänker här. Men låt oss respektera varandra. Det finns redan så många diskussioner här på FL som man kan gå med i för att prata huruvida MJ var pedofil eller inte. Men det här är inte en sådan tråd. Vi länkar roliga klipp till varandra och pratar bara positivt om honom för vi som hänger i denna tråd tror inte han var en pedofil. Vi tror han var en fantastiskt bra människa.

Såklart man kan sörja, men att sörja är inte att kritisera andras tankar.

Det enda vi vill ha är respekt. Att starta en tråd som heter "Vi som INTE sörjer MJ" är inte respekt. Det är barnsligt och lågt. Då skulle jag lika gärna kunna skapa en tråd som heter "Jag som inte bryr mig ett skit om er som har fått missfall". Hur kul skulle de som fått missfall tycka att det var? Jag säger inte att det var du eller Bam som skapade den tråden, men nån måtta får det vara. Så som sagt, här snackar vi bara positivt om honom.

Mariohn skrev 2009-07-09 22:04:24 följande:
    Tja , jag är nyfiken av mig och jag är ganska förbryllad över hur en del av er tänker för att vara helt ärlig. Men man kan väl sörja någon även om man inte håller med exakt alla här?
  • Bevabus

Nej, för vi har slutat prata med dig. Tills du har en trevligare ton och inte är OT så kommer vi inte att svara på saker du skriver om MJ.

Bam skrev 2009-07-09 22:05:14 följande:
  • Zmoothie
    Jag är säker på att någon kan svara, men inte i denna tråd. Vill du diskutera runt anklagelserna och ryktena runt MJ så starta en egen tråd, det står tydligt i TS att det inte är vad denna tråd är till för.
    Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • Småkottarna
    Hur skulle du känna om du blev oskyldigt anklagad för pedofili och det över hela världen skulle finnas människor som såg dig som ett monster fast du blev friad OCH "offret" erkände att det var påhittat? Hur skulle du känna om det trots det fanns tusentals, kanske miljontals människor i världen som ännu sa att du var en pedofil?
  • Mariohn
    Bevabus skrev 2009-07-09 22:08:29 följande:
    Jag vet att ni inte alltid förstår det vi tänker här. Men låt oss respektera varandra. Det finns redan så många diskussioner här på FL som man kan gå med i för att prata huruvida MJ var pedofil eller inte. Men det här är inte en sådan tråd. Vi länkar roliga klipp till varandra och pratar bara positivt om honom för vi som hänger i denna tråd tror inte han var en pedofil. Vi tror han var en fantastiskt bra människa. Såklart man kan sörja, men att sörja är inte att kritisera andras tankar. Det enda vi vill ha är respekt. Att starta en tråd som heter "Vi som INTE sörjer MJ" är inte respekt. Det är barnsligt och lågt. Då skulle jag lika gärna kunna skapa en tråd som heter "Jag som inte bryr mig ett skit om er som har fått missfall". Hur kul skulle de som fått missfall tycka att det var? Jag säger inte att det var du eller Bam som skapade den tråden, men nån måtta får det vara. Så som sagt, här snackar vi bara positivt om honom.
    Jag figurerar i båda trådarna och jag har verkligen respekt för er. Jag vill inte förstöra er tråd. Men att jämföra sorgen ni känner för MJ med sorgen en mamma känner efter att ha förlorat ett barn var mer än lovligt onödigt...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson