• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • L jung

del ett och två av en intervju med michael och Lisa Marie

">

">

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • L jung

....eller var det samma intervju 2 gånger?? haha... trötter nu och tänker lägga mig

• guild
    L jung skrev 2009-07-10 00:19:42 följande:
    del ett och två av en intervju med michael och Lisa Marie
    ">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

kollade du filmen om vitiligo?
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • L jung
    guild skrev 2009-07-10 00:22:23 följande:
    kollade du filmen om vitiligo?
    Ja.  Jag har känt till sjukdomen sen jag bodde i England.  Det är en sjukdom som mörkhyade får som härstammar från typ Afrika, Jamaica osv.
    Det pratades mycket om sjukdomen där eftersom typ hälften av befolkningen är mörka.

nu är det sovdags

hörs imorgon, sis

kram kram
  • guild
    L jung skrev 2009-07-10 00:26:56 följande:
    Ja.  Jag har känt till sjukdomen sen jag bodde i England.  Det är en sjukdom som mörkhyade får som härstammar från typ Afrika, Jamaica osv.Det pratades mycket om sjukdomen där eftersom typ hälften av befolkningen är mörka.nu är det sovdagshörs imorgon, siskram kram
    siskram tillbaks.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Grönsiska
    Småkottarna skrev 2009-07-10 00:11:51 följande:
    Det som är det jobbiga när man sitter på youtube hela kvällen är att man inte riktigt vet var man hamnar när man klickar på de olika klippen. I ena stunden är man dyster, i andra strunden komma man in på en video där han driver med sig själv, har vattenkrig hemma och är så där äkta lycklig och man blir så glad, i tredje stunden börjar man störtlipa igen... Berochdal bana big time!
    Nej det är sant, man vet ju inte vad det är innan man kollat. Får ingen rätsida på min bild av hans liv faktiskt. Var han lycklig eller inte? Allas liv går ju upp och ner så är det bara men höjderna och dalarna kan ju ha helt olika dimensioner. Men jag tror nog egentligen att på det stora hela var han nog oftast rätt så lycklig, trots att hans liv slutade som det gjorde.
  • Bevabus

Jag sitter uppe ett tag till o tittar på videon till Scream älskar koreografin och attityden i den. Janet är den enda människan på planeten som kan dansa som Michael

• Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-10 00:56:51 följande:
    Jag sitter uppe ett tag till o tittar på videon till Scream älskar koreografin och attityden i den. Janet är den enda människan på planeten som kan dansa som Michael
    O jag ligger i sängen med datorn på magen och kollar liveintervjun med MJ o Lisa-Marie.

www.youtube.com/results&search_type=&aq=0&oq=Michael+Jackson+prime+

Här är alla 5 delarna
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson