• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:03:06 följande:
    Ååååååååh Skulle in o läsa på aftonbladet.se .. Och vad möts jag av för bild. Ja ni kan jue aldrig gissa Kan dom inte sluta publicera den bilden.
  • KikiBoo

Förutom Captain Eo, Miss cast away och Men in Black.
    Har Michael vart med i några fler filmer. Ja, förutom dom han gjort själv då... Kan inte komma på nån.. Och, har han inte vart med i simpsons nu. Eller är jag helt ute o cyklar nu..
    Nån som vet?

Btw.. Ska ni inte vakna snart?

• Bobido

upptäcker nu att jag suttit här för lite. ska läsa igenom hela trådan när jag inte har en sjuk bebis i närheten.
    ville bara säga att för varje klipp man ser med MJ så bara älskar man honom och allt han gjort mer.
    tänk att de ska kunna vrida och vända på allt han gör så det ska finnas nåt fel i det..
    det är sjukt, inte han.

tror inte heller ett ögonblick på allt skitprat om honom. och som ni redan skrivit. vem bryr sig om hur många operationer han gjort. vilken kändis har inte gjort det, eller kommer göra det? hans utseende förändrar ju inte hans musik.
    Och! hyllningscermonin (och alla andra hyllningar) skulle ha kommit för längesen. är ju lite svårt att göra nån skillnad för honom nu, tyvärr...

• Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:23:29 följande:
    Förutom Captain Eo, Miss cast away och Men in Black. Har Michael vart med i några fler filmer. Ja, förutom dom han gjort själv då... Kan inte komma på nån.. Och, har han inte vart med i simpsons nu. Eller är jag helt ute o cyklar nu.. Nån som vet? Btw.. Ska ni inte vakna snart?
    haha jag är vaken tyvärr måste jag lämna datorn till sambon
  • KikiBoo

Min sover.. Så nu ska vi inte väcka honom, ssscchh

• Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:30:51 följande:
    Min sover.. Så nu ska vi inte väcka honom, ssscchh
    nä... gör inte det vad du än gör
  • KikiBoo

Hur har jag kunnat missa 60 min med MJ . Jag kollade ALLTID på de förut.. Hmm
    Sitter o tittar nu..

• Småkottarna

Nu har jag också vaknat. Sonen var måttligt arg på att jag inte ville stiga upp i morse. Kan ju inte hjälpa att jag fastade på youtube tills batteriet på datorn tog slut typ 3 i natt.

Blev också väldigt ledsen över att komma in på aftonbladet idag. Kan de inte bränna den där jäkla bilden!!!

BooBoo: Vad händer i aftonbladet idag?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson