• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

"First shoppingexperience in 30 years"

• guild
    Bevabus skrev 2009-07-10 01:29:23 följande:
    konstigt, hon beter sig väldigt underligt :S lisa marie bodde ju faktiskt i samma hus som han. hon är inte den typen av person som ljuger, jag är ett stort fan av the Presleys så det kan jag säga med säkerhet...hon avslöjade till och med på the Oprah show att hon och Michael hade sex tillsammans. hon tyckte det var en pinsam fråga men svarade ärligt. och det var för bara typ 2 år sedan.Oprah frågade om det var ett fullbordat äktenskap eller inte haha klurigt sätt att inte behöva säga ordet "sex" rätt ut
    läste inläggen under och där står det att hon blev slagen av sin man och han tvingade henne till detta. Hon tog tillbaks allt sedan tydligen. Ännu en lögn om MJ.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Småkottarna

Här är han dock lite arg på regnet.

• Bevabus

haha jaa Oprah är väldigt öppensinnad som person så det var kul att se hur hon släppte loss och fick honom att skratta flera gånger

Småkottarna skrev 2009-07-10 01:35:03 följande:
    Jag älskar Oprah! Den enda intervjun jag sett med MJ som jag tyckt varit helt rättvis är än så länge den livesända med Oprah...
  • Bevabus

haha jag älskar att han har typ 5 pers på scenen som kravlar runt och torkar

Småkottarna skrev 2009-07-10 01:43:37 följande:

• Bevabus

aa den där är så himla söt jag reagerade på att han sa "youhouuu" redan 2003 när dokumentären gick. haha jag skrattade som tusan åt det

Småkottarna skrev 2009-07-10 01:41:05 följande:
    Youhuuuuu!!!

• Rååsa Smurfen
    Småkottarna skrev 2009-07-10 01:43:37 följande:
    " target="_blank">

de ser lite roligt ut med de två  som ligger och torkar bort vattnet från golvet ,brevid  michael
  • KikiBoo

Klockan är inte ens åtta och jag har en miljon Youtube klipp uppe
    Läst ikapp nu..

Well.. Jag har inte en enda låt o datorn Eller jo, Essential, men den la jag in. En vän ville ha den
    Men jag lyssnar på skivorna. Bättre ljud från stereon jue

Hörrni! Glöm nu inte bort att köpa aftonbladet idag

• KikiBoo

Ååååååååh
    Skulle in o läsa på aftonbladet.se .. Och vad möts jag av för bild. Ja ni kan jue aldrig gissa Kan dom inte sluta publicera den bilden.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson