• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Gomorron, aa det här läste jag nyss. Men jag tror dock inte på det, i så fall var det ett mord orsakat av ett misstag från hans läkare. Jag tror det är samma sak som hände Elvis fortfarande. Att läkarna gjorde många dåliga bedömningar när de gav honom medicinerna, något de skulle satt stopp för för länge sen. Men hans övertalning tog över och de gav honom det ändå.

Pyris skrev 2009-07-10 08:37:21 följande:
    Har ni sett detta??www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.163518...
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 00:11:51 följande:
    Det som är det jobbiga när man sitter på youtube hela kvällen är att man inte riktigt vet var man hamnar när man klickar på de olika klippen. I ena stunden är man dyster, i andra strunden komma man in på en video där han driver med sig själv, har vattenkrig hemma och är så där äkta lycklig och man blir så glad, i tredje stunden börjar man störtlipa igen... Berochdal bana big time!
    Känner igen det där
    Gråter o skrattar om vart annat
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 00:13:46 följande:
    *Tänker på hans skratt* hihi
    Ja, han är så där fnittrig
  • beadis

är det bara jag som ÄN så länge (är bara på part2) tycker att den intervjuaren Geraldo Rivera ger en ganska nyanserad bild av MJ..?

• Småkottarna

Här har vi en man som inte hade en aning om vad han snackade om!!

Att MJ var självisk som la miljontals dollar på sig själv. Han nämner inget om alla de miljoner hal lagt på att hjälpa andra??? "They should be ashame", DU borde skämmas!!

• beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 01:11:59 följande:
    Men det HÄR var väl inte särskillt snällt???

men GUD vilket hår hon hade på den tiden..trodde först att det var ett skämt
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 01:43:37 följande:
    Här är han dock lite arg på regnet.

ganska förståeligt, med tanke på att han behöver dansa o springa fram o tillbaka
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson