• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-10 01:52:24 följande:
    haha jag älskar att han har typ 5 pers på scenen som kravlar runt och torkar
    YEAH, but HE IS THE KING OF POP
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 09:57:21 följande:
    Här har vi en man som inte hade en aning om vad han snackade om!! Att MJ var självisk som la miljontals dollar på sig själv. Han nämner inget om alla de miljoner hal lagt på att hjälpa andra??? "They should be ashame", DU borde skämmas!!

nästan så man har lust att skriva till FOX TV eller vad den nu heter o frågesätta honom? fattar de inte att han hade en hudsjukdom...han blekte inte sin hy Ggggrrrr
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 10:25:00 följande:
    ganska förståeligt, med tanke på att han behöver dansa o springa fram o tillbaka
    Mmm, precis. Tänk, vilken annan artist som helst skulle sagt till publiken "Idag är det lite halt på scen så vi tar det lite lugnt", men inte MJ, han gjorde allt för att ge allt på scen, v a r j e gång!
  • KikiBoo

Småkottarna:
    Idag och imorrn får man med en bilaga med bara MICHAEL
    Jag vill ut men det SPÖREGNAR :(

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-10 11:08:48 följande:
    Småkottarna:Idag och imorrn får man med en bilaga med bara MICHAEL Jag vill ut men det SPÖREGNAR :(
    Vilken tur att vi har fint väder och snart ska bege oss in till stan då!

Usch, kollade ett klipp som skulle vara roliga klipp, mitt i är där en man som visar honom en stoor guldkista och frågar om han skulle vilja begravas i en sådan. Nej svarade Michael, jag vill inte begravas. Vad vill du ska hända med dig då? "Jag vill leva för evigt."

Och tänk, nu begravs han i en stor guldkista...
  • Grönsiska

Vill ha tillbaka honom omöjligt, men jag vill.

• beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 11:11:48 följande:
    Vilken tur att vi har fint väder och snart ska bege oss in till stan då! Usch, kollade ett klipp som skulle vara roliga klipp, mitt i är där en man som visar honom en stoor guldkista och frågar om han skulle vilja begravas i en sådan. Nej svarade Michael, jag vill inte begravas. Vad vill du ska hända med dig då? "Jag vill leva för evigt." Och tänk, nu begravs han i en stor guldkista...
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-10 11:11:48 följande:
    Vilken tur att vi har fint väder och snart ska bege oss in till stan då! Usch, kollade ett klipp som skulle vara roliga klipp, mitt i är där en man som visar honom en stoor guldkista och frågar om han skulle vilja begravas i en sådan. Nej svarade Michael, jag vill inte begravas. Vad vill du ska hända med dig då? "Jag vill leva för evigt." Och tänk, nu begravs han i en stor guldkista...
    vilket klipp var det?
  • beadis
    Grönsiska skrev 2009-07-10 11:17:32 följande:
    Vill ha tillbaka honom omöjligt, men jag vill.
    Jag med
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson