• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:04:41 följande:
    min man fråagde precis mig...hur länge ska vi behöva lyssna på MJ...visst han tycker oxå att många låtar är riktigt bra, men ngn måtta får det vara tycker han...jag svarade..det är för bara för dig o barnen att stå ut, det kommer MJ´s låtar så länge de behövs spelas...självklart kommar man ju att lyssna på andra artister igen, men inte nu på ett tag..jag älskar ju som sagt musik över huvudtaget..lyssnar i stort sett alltid på ngt
    Haha!! Sambon säger att jag gärna får lyssna på MJ. Men jag behöver inte sitta framför Youtube hela tin
    Även innan han gick bort så lyssnade jag mkt på MJ. Han undra om jag aldrig tröttnar. NÄPP
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 10:31:06 följande:
    Mmm... Right back at ya!
    visst är den? vacker som en fotomodell, kunde vart hans andra karriär
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:31:08 följande:
    Jävligt tur att dom bytte ut Madonna. Naomi passar mkt bättre i videon ELLER, why not ME
    ELLER ME *girlfight*
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:31:46 följande:
    Meh! My avatar pic då? hihi.. Kidding
    dax att byta ut den?
  • beadis
    Eisa skrev 2009-07-11 10:33:08 följande:
    Jag satt uppe till nästan kl 2 inatt och kollade på MJ-videos. *trött* Får inte nog av att lyssna på låten "Speed Demon". Shit han var verkligen ett geni...
    Så känner jag med alla hans lugna låtar...som speechless, smile, childhood, you are not alone...men de allra flesta låtarna är jätte bra förstås
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:10:04 följande:
    visst är den? vacker som en fotomodell, kunde vart hans andra karriär
    Aaaabsolut!!!

Jag har "turen" (självvalt i för sig) att inte ha någon man i huset, så här är det jag som bestämmer hur ofta, hur länge, och hur högt MJ ska spelas. Från att jag stiger upp, tills jag går och lägger mig, tycker jag är en lagom dos. Kidsen skiter i vilket, bara de får dansa så är de glada!
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:14:09 följande:
    Så känner jag med alla hans lugna låtar...som speechless, smile, childhood, you are not alone...men de allra flesta låtarna är jätte bra förstås
    Jag lyssnar mest på hans lugna låtar. Jag tycker om att höra hans röst mjuk och lugn, och kunna höra ord för ord. Men ALLA låtar är bra, man kan liksom inte göra någon top 3 eller något, top 50 kaaaanske?
  • Dior

Nu hänger man inte alls med i snacket här, och jag orkar inte gå tillbaka och läsa ikapp...så jag hoppar väl in då och då och svarar på ett inlägg om det är ok för er andra?!

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:11:52 följande:
    ELLER ME *girlfight*
    *aaaaaaaaahjaaaa* *klös klös*
  • beadis
    blommanigbg skrev 2009-07-11 10:41:10 följande:
    Min favoritlåt med Michael är den här...

den är bra :.)

man får lust att dansa... *dansar*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson