• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

kan inte sluta titta på Smooth Criminial, lätt snyggaste numret under Dangerous-turnén

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 12:24:26 följande:
    Då var Expressens minnesbilaga bättre. Har du den?
    Nej, bara aftonbladets. Har expressens sålts innan eller?
  • KikiBoo

3-4 juli kunde man köpa den. 84 sidor.

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-11 12:30:45 följande:
    kan inte sluta titta på Smooth Criminial, lätt snyggaste numret under Dangerous-turnén
    Hller med OCH Billie Jean. Love love LOVE det framträdadet.

Kolla här
    www.expressen.se/1.1636259&img=7
    När man kollar på tex Crib (heter de så på mtv) alla kändisarna bor så REEEEENT. Knappt så man skulle våga sätta sig i soffan om man skulle få chansen att hälsa på, hehe. Men inte hos MJ
  • Bevabus

mmmm, hans DANS love it

BooBoo skrev 2009-07-11 12:35:51 följande:
    Hller med OCH Billie Jean. Love love LOVE det framträdadet.Kolla härwww.expressen.se/1.1636259&...När man kollar på tex Crib (heter de så på mtv) alla kändisarna bor så REEEEENT. Knappt så man skulle våga sätta sig i soffan om man skulle få chansen att hälsa på, hehe. Men inte hos MJ
  • KikiBoo

Men.. har inte razzian trashat lite väl i hans lya?

• Bevabus

Jag tyckte det var så kul när jag såg filmen att han hade småprylar precis ÖVERALLT, ingen ordning alls

BooBoo skrev 2009-07-11 12:35:51 följande:
    Hller med OCH Billie Jean. Love love LOVE det framträdadet.Kolla härwww.expressen.se/1.1636259&...När man kollar på tex Crib (heter de så på mtv) alla kändisarna bor så REEEEENT. Knappt så man skulle våga sätta sig i soffan om man skulle få chansen att hälsa på, hehe. Men inte hos MJ
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 11:48:06 följande:
    23.
    ok
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 12:40:20 följande:
    i´m back Var var vi?
    Jag har iaf undrat om nån sett filmen Miss cast away. Men inge svar jue

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson