• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Come togheter nu i Moonwalker. SÅ jävla bra. Ni mste jue se filmen

• beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 11:08:49 följande:
    Haha!! Sambon säger att jag gärna får lyssna på MJ. Men jag behöver inte sitta framför Youtube hela tin Även innan han gick bort så lyssnade jag mkt på MJ. Han undra om jag aldrig tröttnar. NÄPP
    så var det här med...när jag fick min spotify, var MJ den första artisten som jag letade upp och var ÖVERLYCKLIG att all hans musik var där, även allt från Jackson 5 tiden, och hans tidiga debut som solo artist
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 11:15:05 följande:
    Aaaabsolut!!! Jag har "turen" (självvalt i för sig) att inte ha någon man i huset, så här är det jag som bestämmer hur ofta, hur länge, och hur högt MJ ska spelas. Från att jag stiger upp, tills jag går och lägger mig, tycker jag är en lagom dos. Kidsen skiter i vilket, bara de får dansa så är de glada!
    "Från att jag stiger upp, tills jag går och lägger mig, tycker jag är en lagom dos"

Tycker jag med är en alldeles lagom dos MJ, plus såklart där emellan..alla klipp från youtube
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 11:18:14 följande:
    Jag lyssnar mest på hans lugna låtar. Jag tycker om att höra hans röst mjuk och lugn, och kunna höra ord för ord. Men ALLA låtar är bra, man kan liksom inte göra någon top 3 eller något, top 50 kaaaanske?
    TOP 3, nej verkligen inte..då skulle ju listan bara ha.. speechless, smile, you are not alone...sen kommer ju alla underbara up-tempo låtar...beat it, billie jean osv....det blir nog mer en TOP 50
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 11:21:40 följande:
    *aaaaaaaaahjaaaa* *klös klös*
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 11:22:26 följande:
    Come togheter nu i Moonwalker. SÅ jävla bra. Ni mste jue se filmen
    köpte du filmen, var?
    eller du hade väl såklart den sen innan
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:28:45 följande:
    "Från att jag stiger upp, tills jag går och lägger mig, tycker jag är en lagom dos" Tycker jag med är en alldeles lagom dos MJ, plus såklart där emellan..alla klipp från youtube
    Ja men precis!! Tänk vilken tur att det finns likasinnade människor här i tråden. Tänk om inte denna tråden fanns, och vi tvingats leva så här ensamma! Psyket nästa tror jag nog.
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 11:42:49 följande:
    Ja men precis!! Tänk vilken tur att det finns likasinnade människor här i tråden. Tänk om inte denna tråden fanns, och vi tvingats leva så här ensamma! Psyket nästa tror jag nog.
    Absolut...

Hur gammal är du kotte?
  • beadis

ska laga lite lunch nu, vi ses snart igen

• Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:44:03 följande:
    Absolut... Hur gammal är du kotte?
    23.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson