• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 11:46:37 följande:
    ska laga lite lunch nu, vi ses snart igen
    Gör så. Jag är mitt uppe i storstädningen med MJ på högsta. Banan-pausen är över, back to work!
  • Bevabus

*PUH!* äntligen läst ikapp. Det var då fan va ni skrev inatt haha
    Nu sitter jag och kollar på alla nya klippen ni har länkat också killen som hoppade upp under Earth Song var ju jätterolig haha han bara dök upp ifrån ingenstans!

• Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-10 13:58:59 följande:
    Det här ryktet kan säkert vara sant tror jag, dock så hoppas jag att familjen sätter stopp för det och ber henne att vänta ett par år iaf. Hon blir säkert inte glad över det. Men jag tror inte (eller jag är snare 100% säker på att) hon inte riktigt förstår vad hon ger sig in på om hon gör något sådant.
    Känner mig bara väldigt, väldigt trött när jag läser sånt här. Jag kommer i alla fall inte köpa något som hon ev. gör för jag stöder inte barnstjärnor, inte någon. Hoppas hon väntar några år.
  • Grönsiska

Sen är jag dessutom trött på vuxna eller barn som bara kastar sig ut och gör något i egenskap av ett namn, vilken annan 11-åring skulle ens kunna fundera på något sådant? Hoppas inte de vuxna runt henne utnyttjar situationen, hon kan ju omöjligt fatta vad cirkusen innebär.

• KikiBoo

åååh! Glömde kolla på den. Kan ni inte länka den igen, killen som hoppa upp

Moonwalker har jag sett två gånger som liten. Var inte alls länge sen jag köpte den. Om det var cdon eller ginza.. Hm! Kolla, den finns nog där nånstans

Är det nån här som sett Miss cast away?

Jag beställde Off the wall igår. FAN va billigt det är då
    Dom borde höja prisera på MJ nu jue

• KikiBoo

Min MJ-bilaga trasha jue ungarna. Min far köpte den med tidningen idag. He don't like MJ but he sure do like me

Men jag sluta jue läsa på sid 17 .. Har ni läst den, hela tidningen?

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 12:14:53 följande:
    Min MJ-bilaga trasha jue ungarna. Min far köpte den med tidningen idag. He don't like MJ but he sure do like me Men jag sluta jue läsa på sid 17 .. Har ni läst den, hela tidningen?
    Jag har inte läst klart den ännu. Är på sidan 22. Blev så ledsen när jag läste så jag la ifrån mig den. Men jag ska läsa ur den...
    Speciellt där de beskrev hur han grät sig igenom undersökningen...
  • KikiBoo

Näh jag pallade inte att läsa det. Minns när jag var liten o läste det. Usch!
    Dom borde ha skippat allt skit han fick stå ut med. O bara skriva bra saker. MINNESbilaga hallå! Assholes!!!

• Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 12:20:48 följande:
    Näh jag pallade inte att läsa det. Minns när jag var liten o läste det. Usch! Dom borde ha skippat allt skit han fick stå ut med. O bara skriva bra saker. MINNESbilaga hallå! Assholes!!!
    Jag VET!!! Jag blir vansinnig! De kallar allt hyllning, minnesbilaga, så minns vi michael, osv.. och så skriver de bara skit skit skit!!!! I D I O T E R!!
  • KikiBoo

Då var Expressens minnesbilaga bättre. Har du den?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson