• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 17:17:10 följande:
        WHAT?! va e de för jävla klipp? Vill inte titta :(
    Det har redan visats hundra gånger.
    Där man ser när dem ska lägga Michaels kropp på en annan bår från helikoptern till Ambulansen. När det är några cm kvar så släpper idioten..
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 17:31:40 följande:

Det har redan visats hundra gånger. Där man ser när dem ska lägga Michaels kropp på en annan bår från helikoptern till Ambulansen. När det är några cm kvar så släpper idioten..
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 17:31:40 följande:
    Det har redan visats hundra gånger. Där man ser när dem ska lägga Michaels kropp på en annan bår från helikoptern till Ambulansen. När det är några cm kvar så släpper idioten..
    Hmm.. vet inte omjag sett den. Kasnke bara undvikit
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 17:34:34 följande:
    Hmm.. vet inte omjag sett den. Kasnke bara undvikit
    Mhm troligtvis
  • Lucille

Jag tror min bebis är reinkarnation. ;)
    http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/07/10/michael.jackson.psychics/index.html

"Psychic Eddie Conner said Jackson couldn't help but attract such attention, even if it resulted in a life of isolation.

"He's an old soul with an enormous amount of creative artistic energy that pours to him and from him," said Conner, who works as a "soul intuitive" in Los Angeles, California, and whose clients include celebrities he declines to name. "Whenever he's doing his magic he's untouchable, and I think that's the reason everybody gravitates toward him."

And despite all of Jackson's troubles, Conner said he believes the star will have an opportunity at success and fame again.

Unlike other souls that stay in the nonphysical realm anywhere from 70 to 150 years, he said, he believes the singer's soul will return quickly -- within the next 20 years -- because Jackson was such a perfectionist that he will want to "pick up where he left off.""

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis

Vad gillar ni min nya avatar bild?

HE IS HOT!!!

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 17:50:18 följande:
    Jag tror min bebis är reinkarnation. ;) edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/07/10/michael.ja..."Psychic Eddie Conner said Jackson couldn't help but attract such attention, even if it resulted in a life of isolation.
    "He's an old soul with an enormous amount of creative artistic energy that pours to him and from him," said Conner, who works as a "soul intuitive" in Los Angeles, California, and whose clients include celebrities he declines to name. "Whenever he's doing his magic he's untouchable, and I think that's the reason everybody gravitates toward him."
    And despite all of Jackson's troubles, Conner said he believes the star will have an opportunity at success and fame again.
    Unlike other souls that stay in the nonphysical realm anywhere from 70 to 150 years, he said, he believes the singer's soul will return quickly -- within the next 20 years -- because Jackson was such a perfectionist that he will want to "pick up where he left off.""
    Orkar faktiskt inte översätta i huvudet just nu =(
  • Lucille

Sandra, Det står typ att en själ vanligtvis inte kommer tillbaks till jorden förrän 70-150 år efter bortgång, men det här mediet tror att MJ kommer tillbaks inom de närmaste 20 åren. Eftersom att MJ var perfektionist som kommer han vilja fortsätta där han slutade, men kanske inte som artist direkt; kan vara som låtskrivare, producent, eller dyl. 

Stod en massa annat också, om numerologi och personlighet.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson