• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    annametanna skrev 2009-07-12 07:37:51 följande:
    OJ!Har aldrig sett hud nån annan stans än i ansiktet och på hans händer tror jag trodde inte han var såpass muskulös
    Nej, det trodde inte jag heller
    Säger bara wow!
  • Lucille

Nu har jag hunnit ikapp. :D

Sandra, Har 21 fans begått självmord? Var 12 senast jag läste. Har du fått det bakochfram kanske?

Ang. boken 'Dancing the dream' så finns den för 179kr på cdon.com

Och ang. om barnen visste om pappans kändisskap så tror jag att de visste att han var Känd, men inte att han var superstjärna och riktigt SÅ HÄR känd. Men jag tror de vetat att han var känd och att de därför fick dölja ansiktet och fans alltid fanns i närheten.

Det finns förresten minnesbilaga att ladda ner på aftonbladets hemsida. 68 sidor.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 15:12:22 följande:
    Newsflush det heter BRÖD med korv.. haha.. Såg i en artikel i Hänt extra Nr 28, 30 Juni 2009. Att Michael hade anlitat Lou "Hulken" Ferrigno som privattränare. Så här står det i hela artikeln. Hulken ska få Michael Jackson i toppform..! Inför sin comeback i London senare i sommar har Michael Jackson Anlitat Lou "Hulken" Ferrigno som privattränare. Jackson, som enligt the sun väger under 45 kilo, är rädd att inte orka med sina dansdummer, men vägrar samtidigt lyfta vikter eftersom han tror att en ökad kroppsvikt försvårar hans kamp mot den påstodda hudcancern"
    Hahaha HAAAAA Rolig du va då

Vägde han så lite.. Tyckte han såg smal ut men INTE så att han skulle väga så lite.
    Han var väl 177? Like me O jag är SMAL. Väger 56. .. SÅ.. 45 kg.. Hmm.. Han skulle jue vart en PINNE.

Jag har läst att 20 tagit livet av sig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 16:07:12 följande:
    Nu har jag hunnit ikapp. :D Sandra, Har 21 fans begått självmord? Var 12 senast jag läste. Har du fått det bakochfram kanske? Ang. boken 'Dancing the dream' så finns den för 179kr på cdon.com Och ang. om barnen visste om pappans kändisskap så tror jag att de visste att han var Känd, men inte att han var superstjärna och riktigt SÅ HÄR känd. Men jag tror de vetat att han var känd och att de därför fick dölja ansiktet och fans alltid fanns i närheten. Det finns förresten minnesbilaga att ladda ner på aftonbladets hemsida. 68 sidor.
    Nej jag har för mig att det var 21..
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 16:27:46 följande:

Nej jag har för mig att det var 21..
    Sorry de va visst bara 12. Hade för mig att jag såg att de va 21 st som hade begått självmord
  • Night Angel

hemskt att så många tagit sitt liv för Mj...vad tror ni..blev han mördad el överdos?...ja ärligt talat så HOPPAS jag på mördad och de får tag på dom som gjort det för jag vill ha en syndare till hans död ..

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 16:21:21 följande:
    Hahaha HAAAAA Rolig du va då Vägde han så lite.. Tyckte han såg smal ut men INTE så att han skulle väga så lite.Han var väl 177? Like me O jag är SMAL. Väger 56. .. SÅ.. 45 kg.. Hmm.. Han skulle jue vart en PINNE. Jag har läst att 20 tagit livet av sig
    Jag läste oxå någonstans att ett 20 tal fans har tagit sina liv.. Måste kolla om jag kan hitta dem efter jag har gjort klart min blogginlägg på kändisbloggen =)
    Och han va väl 178?
  • Lucille

Oj, ja, då har det väll stigit, vilket inte förvånar mig alls. :( Väntade mig egentligen att det skulle stiga. Jag skulle också kunna följa efter; inte för att jag är ledsen eller inte tycker om livet, men för att jag är nyfiken på vad som händer på andra sidan och för tillfället att träffa alla dessa legender där. Men jag väntar; vill helst somna in när jag är gammal. :D

Tråkigt att folk känner så lite hopp att de inte kan stanna kvar hos oss på jorden. Det är ju inte upp till oss när vi ska dö.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 16:33:16 följande:
    Jag läste oxå någonstans att ett 20 tal fans har tagit sina liv.. Måste kolla om jag kan hitta dem efter jag har gjort klart min blogginlägg på kändisbloggen =) Och han va väl 178?
    177, 178 .. What ever Han var lång
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson