• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 13:35:08 följande:
    det vore snällt! om det inte är till för mkt besvär såklartSandra Örebro skrev 2009-07-12 13:29:03 följande:
    Nej självklart inte.. Jag kan fixa det =)
    BooBoo skrev 2009-07-12 13:34:50 följande:
    Jag ska till affärn snart. Köper då.Ska åka på husbilssemester till Öland. Bra om jag har nåt att läsa när jag inte kör Tack ändå
    Men vadå, så du menar att du lämnar denna tråd för Öland? :O
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:05:48 följande:

läste nyss i expressens tidning att Katherine Jackson och Debbie Rowe har ingått en pakt. De ska hålla Joe Jackson FRÅN barnen :P I LIKE THAT..
    Om man nu ska tro vad tidningen skriver, men för förhoppningsvis stämmer det
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 13:35:08 följande:
    det vore snällt! om det inte är till för mkt besvär såklartSandra Örebro skrev 2009-07-12 13:29:03 följande:
    Här är hela den artikeln =) Expressen hade en bild på barnen då dem står nära varandra. Prince har en tidning i handen, Paris tittar upp i taket och Blanket har en tidning i handen och håller den för ansiktet..
    Under denna bild står det)

?Förlorade sin pappa. Michael Jacksons barn Paris, Prince Michael & ?Blanket?

?Farfar ska hållas borta från barnen?:
    LONDON: Katherine Jackson och Debbie Rowe uppges ha ingått en pakt ? För att hålla farfar Joe Jackson borta från barnen. Enligt Sunday Mirror kommer farmor stå för uppfostran medan Debbie Rowe får träffa dem regelbundet.

Michael Jacksons far Joe Jackson har enligt Sunday Mirror insisterat på att dela vårdnaden om Prince, Michael och ?Blanket? med hustrun Katherine ? men för att hålla honom borta har Katherine ingått pakten med Debbie Rowe.
    La Toya Jackson vill helst inte se Debbie Rowe i barnens liv, men hon är mer chockad över testamentet som utsett Diana Ross till vårdnadshavare om Katherine avlider.

?Pratade om storasystern?
    - Michael sa alltid att han vill att hans äldsta syster Rebbie skulle ta hand om barnen, säger La Toya till Mail on Sunday.
    Hon träffade sin bror sista gången tre veckor före hans död, på en middag där familjen firade föräldrarnas 60 åriga bröllopsdag.
    När hon kom till sjukhuset var han redan död.

?Hade öppen kista?
    Under den privata minnesstunden på Forest Lawn-kyrkogården hade familjen öppen kista och dottern Paris trädde då ett halsband med ett halvt hjärta kring sin pappas arm. Den andra delen bar hon synligt under minnesceremonin i Staples Center.
    Paris går fortfarande runt i tröjor som tillhört stjärnan och skriver brev till sin pappa dagligen, berättar La Toya Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:40:49 följande:
    Men vadå, så du menar att du lämnar denna tråd för Öland? :O
    hahahaha.. Bah så du vet så åker datorn med
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Asså dessa läkare så står det så här lite kort..

Conrad Murray - Hittade Michael Jackson medvetslös

Arnold Klein - Kom på hemliga besök

Alex Farshchian - Bjöd hem Jackson

Allan Metzger - Följde med på turné

Om ni vill läsa finns det i Expresse.. Sida 8,9 högst upp..

• Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:54:59 följande:

Asså dessa läkare så står det så här lite kort.. Conrad Murray - Hittade Michael Jackson medvetslösArnold Klein - Kom på hemliga besökAlex Farshchian - Bjöd hem JacksonAllan Metzger - Följde med på turné Om ni vill läsa finns det i Expresse.. Sida 8,9 högst upp..
    Står lite andra saker oxå.. som att Gerald Labiner skrev ut smärtlindrande Percocet. Och att Carey Logan skrev ut antibiotikan ERY-TAB.
    Och att William VanValin skrev ut alprazolam, en motsvarighet till Xandax..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 13:53:52 följande:
    hahahaha.. Bah så du vet så åker datorn med
    Vilken tur =) Fast jag kommer lämna er under dagarna och komma in på kvällarna nu denna vecka som kommer.. Ska jobba mellan 14:20-22:40 fram till torsdag och fredag 14:20-20:30 :O
  • Linelle

Jag har aldrig levt ett liv utan Michael
    vet ifan hur det kommer att gå, ska göra en tatuering i varje fall...

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:57:28 följande:
    Vilken tur =) Fast jag kommer lämna er under dagarna och komma in på kvällarna nu denna vecka som kommer.. Ska jobba mellan 14:20-22:40 fram till torsdag och fredag 14:20-20:30 :O
    aha.. So.. va jobbaru med da?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

tycker om detta klippet, även om kvaliten är jätte dålig

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson