• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

men hallå tjejer, både i aftonbaldet och expressen får man med en minnes tidning att spara:..:o

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:44:24 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:39:32 följande:
    Jag har inte läst den artikeln innan, jag har bara läst på aftonbladet. Där stod det inte så ingående om vad hans läkare gjort. För mig låter det som att det var pga det läkaren gav honom i första sprutan hans hjärta stannade av??
    Ingen aning kanske? Va vet vi?
  • Brooke

läste nyss i expressens tidning att Katherine Jackson och Debbie Rowe har ingått en pakt. De ska hålla Joe Jackson FRÅN barnen :P I LIKE THAT..

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:59:23 följande:
    men hallå tjejer, både i aftonbaldet och expressen får man med en minnes tidning att spara:..:o
    Flera minnestidningar?   Det var jue en i fred och igår i aftonbladet..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:05:48 följande:

läste nyss i expressens tidning att Katherine Jackson och Debbie Rowe har ingått en pakt. De ska hålla Joe Jackson FRÅN barnen :P I LIKE THAT..
    Katherine ska stå för uppfostran och Debbie ska få träffa dem regelbundet..
  • Brooke

OMG , i samma artikel så står det, "Att de hade öppen kista på Forest Lawn kyrkogård, Dottern Paris trädde då ett halsband med ett halvt hjärta kring sin pappas arm. Den andra delen bar hon synligt under minnescermonin i Staples Center. Paris går fortfarande runt i tröjor som tillhört stjärnan och skriver brev till sin pappa dagligen" berättar La Toya Jackson

• Bevabus

oj :O
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:11:58 följande:

OMG , i samma artikel så står det, "Att de hade öppen kista på Forest Lawn kyrkogård, Dottern Paris trädde då ett halsband med ett halvt hjärta kring sin pappas arm. Den andra delen bar hon synligt under minnescermonin i Staples Center. Paris går fortfarande runt i tröjor som tillhört stjärnan och skriver brev till sin pappa dagligen" berättar La Toya Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 13:05:56 följande:
    Flera minnestidningar?   Det var jue en i fred och igår i aftonbladet..
    Det var en i aftonbladet.. I expressen va det bara några sidor om Debbie rowe. :/
  • Bevabus

kan du länka? jag hittar inte den artikeln nånstans :S

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:14:42 följande:

Det var en i aftonbladet.. I expressen va det bara några sidor om Debbie rowe. :/
  • Brooke

Tydligen så är det nydligen som barnen har fått veta att deras far var superstjärna.. De har inte gått i skolan och har bara fått titta på barnkanaler på tv.. :O

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson