• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

ni som inte har sett detta..de finns fler delar

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 14:28:11 följande:
    ni som inte har sett detta..de finns fler delar
    " target="_blank">

Oooow! Jag minns första delen då det gick på tvn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-12 14:29:39 följande:
    Oooow! Jag minns första delen då det gick på tvn
    De är ganska mysiga de klippen
  • mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 10:54:17 följande:

:P Härligt..:P
    Visst är Billie Jean bra men jag hade velat höra fler låtar med MJ än bara den
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 14:07:32 följande:
    aha.. So.. va jobbaru med da?
    Korvbrödsbagarn, inne i fabriken :O *Tittar upp i taket och försöker göra sig osynlig*
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 14:39:41 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 10:54:17 följande:
    Visst är Billie Jean bra men jag hade velat höra fler låtar med MJ än bara den
    Har en del av hans skivor.. 8 stycken om man räknar med dubbelcdn :P
  • Bettan525

Jag tror nog att dom visste precis vem deras pappa var och varför dom bar mask. media ska man inte alltid lita på dom gör en höna av en fjäder om ens hela historien är sann. jag tror att han var en bra pappa som visste vad han skulle göra för att skydda sina barn även om det ibland såg konstigt ut och kanske blev lite fel, men vilken förälder är helt perfekt? kändisar är också bara vanliga människor.

En sak jag skulle vilja säga till media:
    Låt han få vila i frid nu utan att hålla på å spekulera en massa, tänk på hans barn och familj.

• Brooke
    Bettan525 skrev 2009-07-12 14:49:33 följande:
    Jag tror nog att dom visste precis vem deras pappa var och varför dom bar mask. media ska man inte alltid lita på dom gör en höna av en fjäder om ens hela historien är sann. jag tror att han var en bra pappa som visste vad han skulle göra för att skydda sina barn även om det ibland såg konstigt ut och kanske blev lite fel, men vilken förälder är helt perfekt? kändisar är också bara vanliga människor.En sak jag skulle vilja säga till media:Låt han få vila i frid nu utan att hålla på å spekulera en massa, tänk på hans barn och familj.
    TVIVLAR på att de kommer lyssna på oss Fans, de skiter i vad vi tkr och känner. De tycker bara om att skriva massa gojja i tidningen som inte ens är sant.
    Jag har en känsla av att Michael ALDRIG kommer få den vila han förtjänar, inte så länge som han har massa mysterium kvar vid sig, och detta med barnen.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 14:45:56 följande:
    Korvbrödsbagarn, inne i fabriken :O *Tittar upp i taket och försöker göra sig osynlig*
    hihi..  Korv med BRÖD är gott
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 15:00:33 följande:
    hihi..  Korv med BRÖD är gott
    Newsflush det heter BRÖD med korv.. haha..

Såg i en artikel i Hänt extra Nr 28, 30 Juni 2009.
    Att Michael hade anlitat Lou "Hulken" Ferrigno som privattränare. Så här står det i hela artikeln.

Hulken ska få Michael Jackson i toppform..!
    Inför sin comeback i London senare i sommar har Michael Jackson Anlitat Lou "Hulken" Ferrigno som privattränare. Jackson, som enligt the sun väger under 45 kilo, är rädd att inte orka med sina dansdummer, men vägrar samtidigt lyfta vikter eftersom han tror att en ökad kroppsvikt försvårar hans kamp mot den påstodda hudcancern"
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson