• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 16:33:16 följande:
    Jag läste oxå någonstans att ett 20 tal fans har tagit sina liv.. Måste kolla om jag kan hitta dem efter jag har gjort klart min blogginlägg på kändisbloggen =) Och han va väl 178?
    Jag skrev jue iofs: han var väl 177?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Jag har fått höra att han var rätt kort, men jag har aldrig fått intrycket av att han var det ändå. Jag är 176 och jag kan inte tänka mig att han var kortare.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

177 är väl iofs ganksa kort för o vara kille.. Eller jag vet inte. De flesta kändisarna är jue iofs SKITKORTA
    Men så kort var han nog inte..

• Brooke
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-12 16:32:26 följande:
    hemskt att så många tagit sitt liv för Mj...vad tror ni..blev han mördad el överdos?...ja ärligt talat så HOPPAS jag på mördad och de får tag på dom som gjort det för jag vill ha en syndare till hans död ..
    Jag anser så här, VARFÖR skulle Michael ta en överdos MEDVETET? Visst det kan ha varit omedvetet oxå. Men jag tvivlar på att Michael skulle tagit sitt liv, han har lixom 3 barn som älskar honom, och han älskade dem lika mkt OM INTE MER..
    Han hade Miljontals fans världen över, TVIVLAR på att han skulle ta sitt liv när han skulle göra sina sista konserter innan han gick ur rampljuset.
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 16:34:44 följande:
    Oj, ja, då har det väll stigit, vilket inte förvånar mig alls. :( Väntade mig egentligen att det skulle stiga. Jag skulle också kunna följa efter; inte för att jag är ledsen eller inte tycker om livet, men för att jag är nyfiken på vad som händer på andra sidan och för tillfället att träffa alla dessa legender där. Men jag väntar; vill helst somna in när jag är gammal. :D Tråkigt att folk känner så lite hopp att de inte kan stanna kvar hos oss på jorden. Det är ju inte upp till oss när vi ska dö.
    Håller med
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 16:45:36 följande:
    177 är väl iofs ganksa kort för o vara kille.. Eller jag vet inte. De flesta kändisarna är jue iofs SKITKORTA Men så kort var han nog inte..
    Nää han va 178..
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 17:15:54 följande:
    www.expressen.tv/noje/1.1619675/popikonen-mic... I denna gillar jag inte när man får se dem ta ur Michaels kropp och personen inne i helikoptern bara släpper när det inte är så mkt kvar. USCH
        WHAT?! va e de för jävla klipp? Vill inte titta :(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson