• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    MissLilo skrev 2009-07-23 13:39:05 följande:
    men frågan är då mamman till han är ett fans, så kanske hon lätt sonen få samma hårstil? om han nu inte är hans son.men han kan likagärna var hans soningen vet
    Visst, men det är svårare att ge sonen MJs öron och leende. :)

Från vad jag förstår så är det Omer som bett om dna-test, så han kan ju inte veta något definitivt. Och jag tror folk skulle kommit fram och sagt något om det inte stämde. Syskonen skulle förneka att MJ berättat om Omer (som det sägs) för flera år sedan t.ex.

Man kan inte ljuga om en sån sak för pengar, för sanningen kommer fram väldigt lätt. Däremot kan han få lite mer uppmärksamhet för att gynna karriären. Men om de var så nära vänner med MJ att de firade jul med honom så förstår jag inte varför de skulle utnyttja hans bortgång...

Det finns nog ett korn av sanning.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Jaaaaa helt underbart ju

MissLilo skrev 2009-07-23 01:03:45 följande:
    så sant så sant!Jag genomgick oxå en sån period på flera år. Menj ag älsakde livet och människorna runtomkring mig för mycket.Håller med, glädjen när våren kommer med alla tecken, höstesns först blåbär elelr svampar, första snön som falle rpå marken. MAn vanknar och tittar ut och hela marken e vit. MAn bir som ett barn p nytt och uppskattar livet.
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-23 14:11:26 följande:
    Visst, men det är svårare att ge sonen MJs öron och leende. :) Från vad jag förstår så är det Omer som bett om dna-test, så han kan ju inte veta något definitivt. Och jag tror folk skulle kommit fram och sagt något om det inte stämde. Syskonen skulle förneka att MJ berättat om Omer (som det sägs) för flera år sedan t.ex. Man kan inte ljuga om en sån sak för pengar, för sanningen kommer fram väldigt lätt. Däremot kan han få lite mer uppmärksamhet för att gynna karriären. Men om de var så nära vänner med MJ att de firade jul med honom så förstår jag inte varför de skulle utnyttja hans bortgång...Det finns nog ett korn av sanning.
    jo håller med.
    Men vågar inte hoppas, så bättre att se till fakta.
    Samt att han faktiskt satt längst fram under cermonin, vilket ingen annn vän gjorde.

Sen har jag hudra andr tankar om det, mn ska ut ut iskogen ooch dra åt mig festingar. ska plock blåbär, har jag tur hittar jaag svamp också.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-23 00:20:02 följande:
    Ganska precis hemkommen från en dag i stor stan, sthlm. Var stora rubriker vid varje lite kiosk/livsmedelsaffär som sålde tidningar om MJs okände son. Spännande tänkte jag, ska jag hem och läsa sen.Men så länge inget är bevisat räknar jag med att det är ytterligare en som försöker tjäna lite pengar genom att sprida rykten.Såg 3 Mj t-shirtar i sthlm idag och alla ville jag ha
    Jo men bara för att Omer firade jul och fick massa paket och bodde hos honom så betyder det inte att han är hans son. Vad ska de skriva om det visar sig att Omer INTE är hans son?
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-07-23 14:11:26 följande:
    Visst, men det är svårare att ge sonen MJs öron och leende. :) Från vad jag förstår så är det Omer som bett om dna-test, så han kan ju inte veta något definitivt. Och jag tror folk skulle kommit fram och sagt något om det inte stämde. Syskonen skulle förneka att MJ berättat om Omer (som det sägs) för flera år sedan t.ex. Man kan inte ljuga om en sån sak för pengar, för sanningen kommer fram väldigt lätt. Däremot kan han få lite mer uppmärksamhet för att gynna karriären. Men om de var så nära vänner med MJ att de firade jul med honom så förstår jag inte varför de skulle utnyttja hans bortgång...Det finns nog ett korn av sanning.
    Jag har inte uppfattat det som att det är den familjen som själva börjat prata om det för pengar utan att det är andra runt om kring som börjat spekulerar och sen vill väl Omar ta reda på om det verkligen är hans pappa och det kan man ju inte klandra honom för tycker jag,eftersom han har ju aldrig själv sagt att Michael är hans pappa under hela den tid då han hade så nära kontakt med han.
    Mamman har ju aldrig heller under den långa tid ,börjat prata med press om det för pengar och publicetet,och det hade garanterat blivet stor uppmärksamhet även då innan Michael dog ,så jag tycker de är och har varit lojala mot Michael.
  • Brooke

Jag måste berätta!!
    Igår läste jag en tidning på jobbet när jag åt frukost. och då stod det om Prince Michael || "Blanket", han har frågat han Mark Lester, vart hans pappa är han har sagt.
    "Vart har pappa åkt? är han på semester" Så där har vi svaret, lille älskade Blanket förstår inte att pappa är död =( Det är såå sorgligt. Usch höll på att fälla en tår när jag läste det =( (detta stod i tidningen)

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson