• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Ganska precis hemkommen från i dag i ston stan,Sthlm.
    Stora rubriker överallt om MJs okände son.
    Har det stått nångång tidigare om att MJ har en till son nånstanns i världen?

• Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-23 00:05:42 följande:
    Ganska precis hemkommen från i dag i ston stan,Sthlm. Stora rubriker överallt om MJs okände son. Har det stått nångång tidigare om att MJ har en till son nånstanns i världen?
    Har aldrig hört talas om det förrän idag.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-22 21:07:02 följande:
    Ja, jag säger det fortfarande, Media har ingen som helst rätt att ens säga att det är hans okända son, de vet inte ett skit. Blir så jädra arg på detta så det är ju sjukt
    Ganska precis hemkommen från en dag i stor stan, sthlm.
    Var stora rubriker vid varje lite kiosk/livsmedelsaffär som sålde tidningar om MJs okände son. Spännande tänkte jag, ska jag hem och läsa sen.
    Men så länge inget är bevisat räknar jag med att det är ytterligare en som försöker tjäna lite pengar genom att sprida rykten.

Såg 3 Mj t-shirtar i sthlm idag och alla ville jag ha
  • MissLilo
    annametanna skrev 2009-07-22 09:21:00 följande:
    HÖRRNI!!!!!!!Har ni läst dagens atonblad p nätet?Att MJ antagligen har en son på 25 år, som bor i norge!?!?!?Han är tom med på bild under begravningen, han sitter på första raden med MJ´s syskon, inringad på den bilden man får se!!!jag höll på o tappa hakan!!
    läste nu var tvungena tt titta när du hojtade till.
    skulle vara något det!
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-23 00:05:42 följande:
    Ganska precis hemkommen från i dag i ston stan,Sthlm. Stora rubriker överallt om MJs okände son. Har det stått nångång tidigare om att MJ har en till son nånstanns i världen?
    mona83 skrev 2009-07-23 00:20:02 följande:
    Ganska precis hemkommen från en dag i stor stan, sthlm. Var stora rubriker vid varje lite kiosk/livsmedelsaffär som sålde tidningar om MJs okände son. Spännande tänkte jag, ska jag hem och läsa sen.Men så länge inget är bevisat räknar jag med att det är ytterligare en som försöker tjäna lite pengar genom att sprida rykten.Såg 3 Mj t-shirtar i sthlm idag och alla ville jag ha
    Men jösses, svarade jag två ggr?
    Hmm dags för sängen tror jag
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-22 21:08:02 följande:
    Vad menar du med att ingen trodde på det du sa?Jag har personligen alltid trott att det var läkarna som gav honom överdosen och inte MJ själv...tror typ alla i tråden har tänkt så hela tiden...
    jo har oxå akltid trott aytt han fått en överdos, men av läkaren.
    MEn jag har baar hållit det för mig själv.
    var nåt skumt med att han ringde ambulansen så sent....
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-22 21:55:44 följande:
    Jag tror inte det handlar så mycket om styrka, utan snarare om en kärlek till livet. Jag älskar att leva, det är helt underbart ju. Han sa ju själv att han älskar livet för mycket för att ta slut på det. Jag genomgick en hemsk tid där jag lika gärna hade kunnat tagit livet av mig, men jag gjorde det inte för det är inte värt det. Alla problem i världen skulle vara värda att gå igenom om man fick fortsätta leva. Bara en promenad en vacker höstdag är det grymmaste som finns.
    så sant så sant!
    Jag genomgick oxå en sån period på flera år.
    Menj ag älsakde livet och människorna runtomkring mig för mycket.
    Håller med, glädjen när våren kommer med alla tecken, höstesns först blåbär elelr svampar, första snön som falle rpå marken. MAn vanknar och tittar ut och hela marken e vit. MAn bir som ett barn p nytt och uppskattar livet.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson