• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-22 22:55:24 följande:
    Väldigt omoget och opassande uttalande. Synd för jag har gillat Rupert Everett...nu gör jag det inte längre...
    Verkligen. Han sjönkt lågt i mina ögon genom det uttalandet. Usch!
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 23:03:36 följande:
    Verkligen. Han sjönkt lågt i mina ögon genom det uttalandet. Usch!
    tycker han gör bort sig rejält med ett sådan idiotiskt uttalande .
    Visar hur stor hans okunskap är , han radar ju upp  alla de fördomar som folk har om han ,folk som egentligen inte vet nåt alls om Michael och inte heller vill veta nåt ,han som ändå är en känd person borde veta bättre än att tro på sådant och välja att föra det vidare ,så att nästa obildade person läser det och ta det som sanning .
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-22 23:11:55 följande:

tycker han gör bort sig rejält med ett sådan idiotiskt uttalande .Visar hur stor hans okunskap är , han radar ju upp  alla de fördomar som folk har om han ,folk som egentligen inte vet nåt alls om Michael och inte heller vill veta nåt ,han som ändå är en känd person borde veta bättre än att tro på sådant och välja att föra det vidare ,så att nästa obildade person läser det och ta det som sanning .
    Ja, man tycker att en kändis borde veta bättre som själva är (ialla fall borde vara) insatta i hur mediebranschen fungerar. Skamfullt om detta uttalande är sant, jag hoppas verkligen att det inte är det. Fy så respektlöst, obildat och taskigt!
  • Längtan efter dig

Apropå inget, vad otroligt vacker Diana Ross är här. Blev sugen på att måla av henne med. Verkar som att jag har en dragning åt att måla av vackra människor

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 23:25:25 följande:
    Apropå inget, vad otroligt vacker Diana Ross är här. Blev sugen på att måla av henne med. Verkar som att jag har en dragning åt att måla av vackra människor
    Du kan få måla av mig..
    Mkt fin bild på Diana
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson