Brooke skrev 2009-07-23 16:26:56 följande:
Jag måste berätta!!Igår läste jag en tidning på jobbet när jag åt frukost. och då stod det om Prince Michael || "Blanket", han har frågat han Mark Lester, vart hans pappa är han har sagt."Vart har pappa åkt? är han på semester" Så där har vi svaret, lille älskade Blanket förstår inte att pappa är död =( Det är såå sorgligt. Usch höll på att fälla en tår när jag läste det =( (detta stod i tidningen)
usch....börjar gråt nu också.
HAn är för liten för att förstå tyvärr. musstänkte det redan under cermonin. de ädldre såg ut som om de förstått, men han vaerkade mer lugn. Som om han trodde att dt gjorde nåt kul bara, och var förvirrad varför alla grät. Ja, hoppas ni hänger med....
Nej, frågade dottern förra året nrä farmor gick bort och vi gick på begravning.
När jag förklarade att min farmor var död.
"som törnrosa och snövit?"
"jo"
"men då kan en prins kyssa dem så vaknadr hon igen"
då bröt jag ihop, vart jobbigt nog.
orkade inte förklara längre då.
Eller när dottern frågade varför det låg ljus, blommor och kort på en man utanför tågstation/puben. Förklarade att en man blivit sljuten, och dött.
vet inte om ni läste det, men tv-miljonären som skjöt en kille utanför en pub(upplands väsby). Yes jag bor här. Så vart sorgligt då jag ahde bekanta som kände den avlidan och man tänkte på hasn 5 åriga dotter.
"men då kommer hans prinsessa och pussar han, så blir han bra igen"
JA, ni hajar....ingen hum om vad som händer.
Fösöker förklara att man inte komer tillbaka då, att snövit och törnrosa inte var döda, utan bara sov väldigt djupt.. Men hon verkar bara bli förvirrad då.
Hoppas han kommer igenom sin sorg nr han förtår att hans pappa är död och att familjen då finns där så att han kan hantera sin sorg då.