• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo

min syster frågade om jag hört aquas låt, på fb.
    fattade ine varför då hon vet att jag sörjer han väldigt mycket än.
    klarar inte av att lyssan på nya låtar, känns som ett svek sjukt nog.

Men lyssande, och då förstår jag vad hon pratar om.

"When Eminem was just a snack
    And Michael Jackson skin was black
    Back when the coolest thing in store,
    Was a Commodore 64"

började sjukt nog att grina för en sådan sak.

• Bevabus

Oj jag lyssnade jättemycket på dem som liten, men hörde aldrig den här låten :S

MissLilo skrev 2009-07-24 14:20:52 följande:
    min syster frågade om jag hört aquas låt, på fb.fattade ine varför då hon vet att jag sörjer han väldigt mycket än.klarar inte av att lyssan på nya låtar, känns som ett svek sjukt nog.Men lyssande, och då förstår jag vad hon pratar om."When Eminem was just a snack And Michael Jackson skin was black Back when the coolest thing in store, Was a Commodore 64"började sjukt nog att grina för en sådan

• MissLilo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-24 13:53:45 följande:
    Vet inte om det är jag som är lite efter men är det inte Omer på omslaget till Invincible? Rätt så likt iaf.
    Tror jag inte, kund bara vara michael, så stillig som han är på bilden.
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-24 14:23:12 följande:
    Oj jag lyssnade jättemycket på dem som liten, men hörde aldrig den här låten :S
    De har gjort comeback, så det kan vara en ny låt kanske? De var väll före Eminem.

Nu har jag varit på UL och det finns en bild i mitt galleri, under 'bakning'. Lillen låg och sov, som jag trodde, men efter mycket puffande så vaknade h*n och sprattlade med armarna. Så det såg ut som att h*n vinkar. :DJo, väldans likt. Men jag tror det är MJ på omslaget.........
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Längtan efter dig
    MissLilo skrev 2009-07-24 15:42:40 följande:
    Tror jag inte, kund bara vara michael, så stillig som han är på bilden.
    Ja, både MJ och Omer är stiliga.

Föredrar faktiskt MJ, vissa skulle nog tycka att jag är knäpp men det bryr jag mig inte om.
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-24 15:46:34 följande:
    jo dte är dera nya låt, comeback låt.

Och vad roligt att få se han vinka.
  • MissLilo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-24 15:48:15 följande:
    Ja, både MJ och Omer är stiliga.Föredrar faktiskt MJ, vissa skulle nog tycka att jag är knäpp men det bryr jag mig inte om.
    äh du är int knäpp, även om de flesta nog skulle anse det.
    men de vet inte vad skönhet är!

Michael var min första kärlek, ska jag erkänna.
    Han hade så vackra ögon inte bara att de var stora med böjda ögonsfransar utan även uttrycksfulla.....ögonen är själens spegel.

Munnen, och leendet fick mig alltid att smälta.
    När jag såg bilden där han hade kort hår, skägg och leendet ha fyrtade till kameran. Jag smälte. Detta ett kort från förra året, elelr året innna.

Så ja jag föredrar också han!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson