• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Det finns jue SÅ många låtar som spelats in. Dessa tex som spelades in till Invincible:
    Nån som hört nån av dessa?

Angel Another Day (med Lenny Kravitz) Be Me 4 A Day Belong 2 Beautiful Girl (finns med på Michael Jackson: The Ultimate Collection) Chicago 1945 (Nyinspelning av det gamla demot) Cheater (Ny version av det gamla demot) Color Of My Soul Do You Love Me Do You Want Me Get Around (Ny version av det gamla demot) Ekan Satyam/The One Truth (med A.R. Rahman) Escape Fall Again (finns med på Michael Jackson: The Ultimate Collection) I Don't Live Here Anymore I Have This Dream Kick It Maybe We Can Do It (med P. Diddy) New Attitudes On My Anger Pressure Seduction Seeing Voices (med Ray Charles) She Was Loving Me Soldier's Entrance Stop The War Thank Heaven That That Kind Of Lover The Gloved One The Pain This Is Our Time Tubeway Vibrationist What You Do To Me
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-24 06:14:20 följande:
    Har vaknat flera gånger inatt, och strax efter 5 gick jag upp och var pigg som en mört. Är ju så uppspelt och nervös inför mitt första ultraljud idag, kl 8.00. Eeee!
    åhh vad avis jag blir, jag vill oxå göra ul. Jätte häftigt.
    När jag var på ul med andra barnet hade jag drömt på natten att det var tvillingar jag väntade, hde ganska precis kastat ut pappan så hade bliviot kämpingt med tvillingar.
    Var så nervös inför ul därför så jag kräktes så fort jag åt nått.
  • mona83
    Dior skrev 2009-07-24 07:45:59 följande:
    Ah tack ska du ha...ska bannemej spela in den också, kanske är svår att hitta ute i någon affär?!
    Den finns på dvd men då får man impotera den. Discshop visste ju inte om dom skulle få in den till försäljning. Så funderar på att banda den jag med.
  • mona83
    Dior skrev 2009-07-24 07:45:59 följande:
    Ah tack ska du ha...ska bannemej spela in den också, kanske är svår att hitta ute i någon affär?!
    Den finns på dvd men då får man impotera den. Discshop visste ju inte om dom skulle få in den till försäljning. Så funderar på att banda den jag med.
  • KikiBoo

Sådär då. Då har jag sett moonwalker. HELA Men.. slutet har jag jue visste sett. Trodde inte det var Come togheter.. För när det börjar så kommer jag springades   Nåja nåja.. Nu har jag sett hela iaf. Det tog några år

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-24 06:14:20 följande:
    Har vaknat flera gånger inatt, och strax efter 5 gick jag upp och var pigg som en mört. Är ju så uppspelt och nervös inför mitt första ultraljud idag, kl 8.00. Eeee!
    tycker också det är kul med ultraljud.
    nog var man nervös allt, med båda.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson