• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Allt det jag länkade innan...har ni sett de eller, eftersom ingen skriver ngt?

• mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-23 22:47:45 följande:
    Ohh, vilken tur!Var i sommarstugan när de gick. Har TV i stugan, men boxern funkade inte där. Noll mottagning p.g.a. alla berg runtom.Ville inte vara hos min pojkväns mormor och morfar så sent, så jag såg bara minnesceremonin.
    Jag satt uppe till kl 2 och sträck såg allt, förutom dom stunderna jag var tvättstugan. Ska kolla igen ändå
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-23 22:49:15 följande:
    Jag satt uppe till kl 2 och sträck såg allt, förutom dom stunderna jag var tvättstugan. Ska kolla igen ändå
    Skulle nog jag med göra :p

Vet dock inte om jag vill/orkar se minnesceremonin dock. Blir kanske bara ledsen. Får avgöra det då, det är ju ett tag kvar.
  • Bevabus

Ska kolla alla länkarna nu

Det jag inte förstår är hur Joes och Katherines boendesituation

snart3barnsmamma skrev 2009-07-23 22:47:48 följande:
    Allt det jag länkade innan...har ni sett de eller, eftersom ingen skriver ngt?
  • Bevabus

"7even" är tydligen fake, det är en annan artist som har gjort den, inte michael skriver de i kommentarerna...

• mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-23 22:52:48 följande:
    Skulle nog jag med göra :pVet dock inte om jag vill/orkar se minnesceremonin dock. Blir kanske bara ledsen. Får avgöra det då, det är ju ett tag kvar.
    Minnescermonin kommer inte i repris den kan man se på TV4Play skrev TV4s tittar service.
    Men funderar på att kolla på den där. Missade ju en del eftersom jag hade stugan då.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-23 23:01:25 följande:
    "7even" är tydligen fake, det är en annan artist som har gjort den, inte michael skriver de i kommentarerna...
    mm...såg det med
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-23 22:58:46 följande:
    Ska kolla alla länkarna nu Det jag inte förstår är hur Joes och Katherines boendesituation
    Nej jag förstår inte riktigt heller hur den ser ut.
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-23 23:01:37 följande:
    Minnescermonin kommer inte i repris den kan man se på TV4Play skrev TV4s tittar service. Men funderar på att kolla på den där. Missade ju en del eftersom jag hade stugan då.
    Ah okej då hänger jag med :p
    Trött och trögtänkt.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson