• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Brooke skrev 2009-07-23 22:12:02 följande:
    Ohh, han är bra på att dansa. Och har sina likheter med Mr Jackson och Lille Blanket.
    på den första videon är han otroligt lik blanket.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1648521/polisrazzia-mot-lakaren
    OMG, Tydligen så har Michael varit drogfri men när han hade utsålt 50 konserter tog han kontakt med läkare för att skriva ut stora mänger mängder narkotika (:'(
    Inte mindre med det, Katherine bröt ihop när en läkare berättade om alla droger som fanns i Michaels journal. Gå in och läs mer. Detta är ju sjukt.. :'(

http://www.expressen.tv/noje/1.1648701/razzia-mot-jackssons-lakare
    En ny snutt av razzian av Conrad Murray's klinik.
  • beadis

helt seriöst, har ni hört dessa innan...jag bara ramlade över de

• beadis

Michael Jackson - Revolution Remixes 2008

• Längtan efter dig

Åhh, då ska jag vara bänkad framför TV:n den 31/7

Sänder de alla dokumentärer också?
    Eller är det minnesstunden och konserten?

• mona83
    Brooke skrev 2009-07-23 19:29:07 följande:
    Jaa, när min morfar dog så hade min kusin dotter på tre år eller så. Var hon med på urnsättningen(vilket jag tkr är lite fel) Och jag började gråta ganska mkt och så fråga hon "Varför gråter Sandra?" då sa min moster "Det var Sandras morfar oxå" Man ba hallå.. Hon förstår inte..
    Jag hade både min dotter på då ca 6 månader och min son på 2 år med på pappas begravning för ca 1.5 år sedan. Hade inte kunnat få nån barnvakt då eftersom att min mamma som brukar vara barnvakt var med på begravningen.
    Då kändes det värre sista halvåret innan pappa dog, när barnen fick följa med till manteln och se deras morfar sakta dö av sin hjärntumör. Frågade om barnen inte skulle få men, skulle dom inte få eftersom dom var så små sa man.
    jag har inte märkt nått av att dom skulle må dåligt av den upplevelsen, då är det snarare jag som mått piss efter det.
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-23 21:51:57 följande:
    Dangerous Tour. Sänds den igen? När isf?
    Dior skrev 2009-07-23 21:05:34 följande:
    När var det dom skulle visa den filmen som dom visade på tv4 den dagen dom visade Michaels minnesstund? Jag kommer inte på vad den heter.
    Michael Jackson ? The Dangerous Tour visas den 31/7 kl. 01.20 i TV4 (natten mellan fredag-lördag).

De 2 filmerna The Jacksons ? An American dream visas den 31/7 kl. 19:oo respektive kl. 22:00 i TV4Plus.
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-23 22:39:55 följande:
    Michael Jackson ? The Dangerous Tour visas den 31/7 kl. 01.20 i TV4 (natten mellan fredag-lördag).De 2 filmerna The Jacksons ? An American dream visas den 31/7 kl. 19:oo respektive kl. 22:00 i TV4Plus.
    Ohh, vilken tur!

Var i sommarstugan när de gick. Har TV i stugan, men boxern funkade inte där. Noll mottagning p.g.a. alla berg runtom.

Ville inte vara hos min pojkväns mormor och morfar så sent, så jag såg bara minnesceremonin.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson