• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

oj hela meddelandet kom inte med :S hur den ser ut, menade jag...

Han säger att han bor i Las Vegas men att barnen bor i L.A. Menar han då att Rebbie och Katherine bor i MJ:s hus med barnen just nu? Och bor egentligen Katherine egentligen i Las Vegas också...låter konstigt tycker jag :S

Bevabus skrev 2009-07-23 22:58:46 följande:
    Ska kolla alla länkarna nu Det jag inte förstår är hur Joes och Katherines boendesituation
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-23 23:04:02 följande:
    Ah okej då hänger jag med :pTrött och trögtänkt.
    Det får man vara den här tiden på dygnet.
  • Lucille

Från vad jag förstår så är Joe och Kathrine bara gifta på papper och Joe tror jag bor med en annan kvinna (om jag inte är helt ute och cyklar). Kathrine bor med Rebbie och Rs sambo, och barnen. Betvivlar att de bor i MJs hyrda hus, den måste väll sagts upp nu.

MJ hade däremot köpt ett hus i LV och skulle flytta dit med barnen, och bodde tillfälligt i ett hyrt hus. Kan tänka mig att huset i LV säljs ganska så omgående.

Har vaknat flera gånger inatt, och strax efter 5 gick jag upp och var pigg som en mört. Är ju så uppspelt och nervös inför mitt första ultraljud idag, kl 8.00. Eeee!

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

Godmorgon alla!!

Satt uppe o kollade på Billie Jean. Först hans första framträdande sen från Bucharest. Jag bara älskar den låten och framträdande. Kan kolla om o om o om igen. Vet inte vad de är. Men jag.. Jag bara ÄLSKAR.
    Billie Jean är nog en absolut favorit..

Ooooh va kul med UL AllieF
    Minns mitt första UL. Jag var så jävla nervös. Kunde inte sova. Fick inte i mig nå frukost. Så himlans nervös.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Billie Jean Live

Alltså hans moves 1.16 o framåt. Vet inte varför. But I just LOVE. Sen 1.56 igen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Dior
    mona83 skrev 2009-07-23 22:39:55 följande:
    Michael Jackson ? The Dangerous Tour visas den 31/7 kl. 01.20 i TV4 (natten mellan fredag-lördag).De 2 filmerna The Jacksons ? An American dream visas den 31/7 kl. 19:oo respektive kl. 22:00 i TV4Plus.
    Ah tack ska du ha...ska bannemej spela in den också, kanske är svår att hitta ute i någon affär?!
  • Dior
    AllieF skrev 2009-07-24 06:14:20 följande:
    Är ju så uppspelt och nervös inför mitt första ultraljud idag, kl 8.00. Eeee!

Grattis får amn väl säja då :)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson