• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-25 19:58:46 följande:
    Men snälla, fått namnet efter Paris? As if! Det är väll något hon själv spridit ut. haha Låter bra att de hittat skiten hos Doktorn nu. Hoppas det blir häktning och rättegång snart. Han är väll inte häktad ännu?Brooke, Vart ska du ta vägen? :(
    Dem hitta ju drogerna i Michael Jacksons hus. Och det var i garderoben i Conrads gästrum i michaels hus som dem hittade den..

Nä jag skulle på krogen igår. Det var bara dä jag menar =) hehe jag ska ingen stans =)
  • Bevabus

Det verkar som det, undrar dock om de har gjort ett DNA-test eller inte...
    Kanske mamman döljer nåt för sonen? Som i en romantisk dramafilm

Brooke skrev 2009-07-26 17:22:39 följande:
    Jaha då är han inte son till honom då..
  • Lucille

Finns en namninsamling för att göra 29 augusti till Michael Jacksondagen (som ska vara lite som barnens dag), men man får ju inte posta länkar till namninsamlingar, så ni får inboxa om ni vill ha den.

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-26 17:18:59 följande:
    Dem hitta ju drogerna i Michael Jacksons hus. Och det var i garderoben i Conrads gästrum i michaels hus som dem hittade den..Nä jag skulle på krogen igår. Det var bara dä jag menar =) hehe jag ska ingen stans =)
    Jag vet, jag uttryckte mig bara fel. Poängen är att det är positivt och jag hoppas att det snart leder till en arrest.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson