• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    JeckaH skrev 2009-07-27 14:08:45 följande:
    Är det någon som vet om man kan köpa "Michael Jackson - the ultimate collection" här i Sverige någonstans? Den där attageväskan med massor av konsertmateria + annat ni vet ?
    på tradera http://www.tradera.com/Michael-Jackson-The-Ultimate-Collection-32-Disc-1-CD-Ny--auktion_96051861

Inte i sverige men ett bättre pris och mer säkert än tradera
    http://www.dvdsetshop.com/Search.aspx?keyword=MICHAEL%20%20JACKSON&CateID=1   (köpte min här )
  • guild
    AllieF skrev 2009-07-27 15:32:26 följande:
    ""Ge Jackson Nobels fredspris" Tusentals Michael Jackson-fans har skrivit under namninsamlingar på nätet för att postumt ge stjärnan Nobels fredspris. Fansen vill på detta sätt hylla artistens livslånga välgörenhetsarbete. Ett av uppropen startades av studenten Anneliese Nichole Brown i Los Angeles, vars mål med namninsamlingen är att 100 000 personer ska stödja hennes kampanj. Hittills har 2 000 personer skrivit under, och ytterligare 10 000 personer har skrivit under en liknande insamling. Nomineringarna till Nobels fredspris utses dock inte av allmänheten, utan kampanjen måste stödjas av någon som har behörighet att nominera. Om Michael Jackson inte utses till vinnare i oktober kommer det enligt Sky News att dröja 50 år innan fansen får veta om stjärnan någonsin blev nominerad eller ej. Tidigare har bland andra Nelson Mandela, Al Gore och Jimmy Carter tilldelats Nobels fredspris."www.corren.se/Kultur/?articleId=4944699
    sprid ordet och skriv på..
    http://www.petitionspot.com/petitions/mjnobelpeaceprize/
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • JeckaH

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 16:11:28 följande:

på tradera www.tradera.com/Michael-Jackson-The-Ultimate-...Inte i sverige men ett bättre pris och mer säkert än tradera www.dvdsetshop.com/Search.aspx...   (köpte min här )
    Tack för tipsen !
    Har blivit lite smått tokig i MJ nu igen (var det när jag var liten). All musik, videos och konserter är helt fantastiska. En riktig nostalgitripp .
    Det är så ledsamt att han är död...
  • JeckaH
    AllieF skrev 2009-07-27 15:38:43 följande:
    TV4 TEXT-TV"Jacksons hår ska göras till diamantMycket av Michael Jacksons hår lossnade när det under en reklaminspelning 1984 fattade eld. Producenten för reklamen, Ralph Cohen, stoppade en del i fickan. 25 år senare sålde han håret vidare till John Reznikoff, som nu tillsammans med smyckesföretaget LifeGem ska göra diamanter av håret. -Vår plan är att ge folk chansen att äga en diamant som är gjord från Michael Jacksons DNA, säger företagets grundare Dean VandenBiesen."Jävla mysko folk det finns. Undrar dock hur mycket diamanten/diamanterna kommer att kosta.
    Det var det sjukaste...
  • Småkottarna
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 18:35:51 följande:
    Någon som handlat från play.com? Är de pålitliga?
    Jag handlade därifrån för några veckor sedan men inget har kommit ännu iaf... Börjar fundera lite. Verkade dock som att min vara var beställningsvara men jag vet inte..
  • Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-27 18:49:04 följande:
    Jag handlade därifrån för några veckor sedan men inget har kommit ännu iaf... Börjar fundera lite. Verkade dock som att min vara var beställningsvara men jag vet inte..
    Ah okej. Vet du om frakten är gratis till Sverige också?
    Stod det inget om beställningstid om det var en beställningsvara?
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 15:51:23 följande:
    Den handlar om en man som står inför ett vägskäl i livet. Han hjälper sju främlingar för att lätta sitt samvete och blir kär i en av dem, vilket gör det lite mer komplicerat. Han bär nämligen på en hemlighet som han inte vet om han ska avslöja och därmed ge upp sitt kall.
    Aaaah! Den ja.. Den har jag hört talas om. För mig jag såg på Oprah
    guild skrev 2009-07-27 17:15:01 följande:
    sprid ordet och skriv på.. www.petitionspot.com/petitions/mjnobelpeacepr.../
    Absolut!!
    AllieF skrev 2009-07-27 15:38:43 följande:
    TV4 TEXT-TV "Jacksons hår ska göras till diamant Mycket av Michael Jacksons hår lossnade när det under en reklaminspelning 1984 fattade eld. Producenten för reklamen, Ralph Cohen, stoppade en del i fickan. 25 år senare sålde han håret vidare till John Reznikoff, som nu tillsammans med smyckesföretaget LifeGem ska göra diamanter av håret. -Vår plan är att ge folk chansen att äga en diamant som är gjord från Michael Jacksons DNA, säger företagets grundare Dean VandenBiesen." Jävla mysko folk det finns. Undrar dock hur mycket diamanten/diamanterna kommer att kosta.
    men jisses!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson